بیش از ۲۴۰ خانوار تهرانی در زیر حریم برق فشارقوی زندگی می‌کنند

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: محله جوانمرد قصاب از جمله مشکل دارترین محلات این منطقه است؛ حریم برق فشار قوی در قسمت شمالی محله است .

به گزارش ایمنا، زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در ادامه بافت گردی های خود با محوریت بافت فرسوده، به منطقه ۲۰ شهر تهران رفت و همراه تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه ضمن بازدید از محلات و بافت های ناایمن در شهرری، با شهروندان هم گفت و گو نشست.

وی در جریان این بازید به تشریح مسائل محلات این منطقه پرداخت و  گفت: محله جوانمرد قصاب از جمله مشکل دارترین محلات است؛ حریم برق فشار قوی در قسمت شمالی محله است .

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر اصفهان  ادامه داد: طبق بررسی های به عمل آمده، مجموعه اقدامات و تلاش هایی که از سوی ساکنین با وزارت نیرو در خصوص انتقال دکل های فشار قوی صورت گرفته، تاکنون ثمری نداشته و وضعیت نابسامان این خطوط انتقال انرژی (قطعی و افتادن کابل)  به گفته اهالی محل، طی سالیان گذشته باعث کشته شدن تعدادی از اهالی محله شده است.

به گفته عضو هیئت رییسه شورا بیش از ۲۴۰ خانوار در زیر حریم برق فشارقوی زندگی می کنند.

نژاد بهرام یادآور شد: کارخانه روغن نباتی ورامین و بوی نامطبوع و ناامنی در محله هم یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که محله جوانمرد قصاب با آن روبروست، وجود کارخانه روغن نباتی ورامین است که باعث ایجاد بوی بسیار نامطبوعی درفضای پیرامونی شده که تحمل آن حتی برای دقایقی کوتاه، دشوار است. همچنین بسیاری از معابر نزدیک و مجاور کارخانه و سایر کاربرهای صنعتی و مزاحم، بدون هیچ گونه روشنایی و آسفاتی رها شده اند. در واقع این نواحی که در مجاورت خیابان فدائیان اسلام قرارگرفته اند، مصداق فضاهای بدون دفاع شهری هستند که سبب بروز ناامنی یا لااقل ایجاد حس ناامنی در سطح محل شده اند.

کد خبر 355710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.