دانش‌آموزان ناظران ساماندهی شهر می‌شوند

مدیرعامل شرکت ساماندهی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در نظر داریم تا از کودکان و دانش‌آموزان پیرامون ساماندهی شهر تهران به‌عنوان ناظر افتخاری بهره‌مند شویم.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا تحصیلی، اظهار کرد: یکی از سیاست‌هایی که به زودی در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر محقق می‌شود ارتباط با مدارس در مناطق ۲۲ گانه است تا از این طریق هر دانش‌آموز یک مسئول ساماندهی در منزل خود باشد. همان‌طور که کودکان از طریق همیاری با پلیس موفق به نهادینه شدن بسیاری از قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهر شدند.

 وی تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان دوربین‌های مدار بسته ما در سطح شهر هستند و می‌توانند در ارتقاء بهداشت عمومی و نظافت شهروندی گام‌های بزرگی بردارند.

تحصیلی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندی در داشتن شهری تمیز و عاری از آلودگی، اضافه کرد: شهروندان اساسی‌ترین نقش را در پاکیزگی شهر بر عهده دارند و در واقع شهروند خوب می‌تواند زمینه‌ساز داشتن شهر خوب شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، خاطرنشان کرد: کنترل و مبارزه با حیوانات شهری از وظایف ذاتی شرکت ساماندهی به شمار می‌رود و ما به صورت روزانه از طریق روش‌های تلفیقی، فیزیکی و شیمیایی کار مبارزه با این جانداران را انجام می‌دهیم.

کد خبر 355593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.