مراجعه ۸ هزار خودرو سبک به مرکز معاینه فنی پایانه جی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در سه ماه تابستان سال‌جاری هشت هزار خودرو به مرکز معاینه فنی پایانه مسافربری جی مراجعه و کارت معاینه فنی خودرو برای آنها صادر شده است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مرکز معاینه فنی پایانه مسافربری جی با فعال بودن سه خط تمام اتوماتیک همه روزه  از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۴:۳۰ بعد از ظهر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی  افزود: در حال حاضر در سطح شهر اصفهان پنج پایانه فعال از جمله پایانه کاوه در شمال شهر، پایانه صفه در جنوب، پایانه جی در شرق که در کنار آن مرکز معاینه فنی واقع شده و پایانه زاینده رود در غرب اصفهان وجود دارد، همچنین پایانه «صمدیه» نیز در سال ۹۲ به عنوان پایانه درون استانی فعال شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده در پایانه‌های مسافربری اصفهان، گفت: برای پنج پایانه اصفهان نزدیک به ۷۰ برنامه پیشنهادی ارایه شده که تاکنون۴۰ عنوان برنامه از جمله راه‌اندازی پمپ گازوییل و اتوماسیون بار به مرحله اجرایی رسیده است.

وی با بیان اینکه اتاق مادر و کودک در پایانه مسافربری کاوه برای رفاه حال مسافران راه‌اندازی شده و نیمه دوم سال در پایانه صفه نیز احداث می‌شود، تاکید کرد: به دنبال ارتقاء زیرساخت‌ها و تجهیز پایانه‌های شهر هستیم تا اصفهان سرآمد سازمان پایانه‌های کشور باشد.

محبوبی با اشاره به آغاز اجرای طرح توسعه پایانه صمدیه همزمان با ایام دهه فجر، گفت: طرح توسعه پایانه صمدیه پس از کلنگ‌زنی با مشارکت بخش خصوصی و پیش‌بینی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ظرف مدت دو سال احداث می‌شود و به یک پایانه مدرن و به روز تبدیل می‌شود تا مسافران شهرهای غربی استان با سهولت بیشتری سفرهای خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در پایانه صفه با توجه به مسیر طولانی برای سوخت‌گیری گازوییل اتوبوس‌ها، طی شش ماهه دوم سال‌جاری پمپ گازوییل ایجاد می‌شود تا اتوبوس‌های برون شهری برای سوخت‌گیری نیاز به طی کردن مسیرهای طولانی نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به احداث پایانه اندیشه گفت: با توجه به نقطه طلاقی این پایانه با ایستگاه مترو و BRT آینده خوبی برای این پایانه متصور هستیم.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۰ هزار مسافر در پنج پایانه شهر اصفهان جابه جا می‌شوند، افزود: روزانه تعداد ۲۰ هزارمسافر به شهر اصفهان وارد و ۲۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری از اصفهان خارج می‌شوند.

محبوبی با اشاره به استقرار چهار میز خدمت در چهار پایانه مسافربری شهر اصفهان افزود: برای استقرار میز خدمت جلساتی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شده تا خدمات به نحو مطلوب به مسافران ارایه شود.

کد خبر 355555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.