خامین: نگاه شهردار اصفهان به سینما جدی‌تر شود

کارگردان و نویسنده اصفهانی گفت:سینما اگر گسترش پیدا کند، روی مردم تاثیر می‌‎گذارد. سینما آدم تربیت می‌کند و امیدواریم نگاه شهردار اصفهان به سینما جدی‌تر شود.

اکبر خامین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیداری که سال گذشته همراه جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با شهردار اصفهان داشته است، اظهار کرد: از آن زمان اتفاق خاصی نیفتاده است، فقط به سینمای ساحل کمکی برای بازسازی و تعمیر شد. قرار بود به خانه سینماگران هم دفتری داده شود که هنوز عملی نشده است. شاید هنوز مشغول هستند و برای دیدن نتیجه زود است!

وی با بیان اینکه اتفاق مثبت خاصی جز جشنواره کودک از آن زمان رخ نداده، افزود: جشنواره کودک باعث شد اصفهان مقداری بیشتر دیده شود و در حوزه هنر پررنگ تر باشد.

کارگردان و نویسنده فیلم "بالای شهر، پایین شهر" درباره چگونگی تعامل با شهرداری اصفهان اضافه کرد: پیش از آن نشست هم جلساتی برای صحبت و قرار و مدار بود، اما پس از آن تعامل‌ها بهتر شد و بیشتر می‌توان صحبت کرد. اما به طور کلی اتفاق خیلی خاص و قابل توجهی نمی‌افتد.

خامین با اشاره به اینکه جشنواره حسنات قوی‌تر و منظم‌تر و معتبرتر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، گفت: انتظار داشتیم در جشنواره کودک داوران قوی‌تری حضور داشته باشند. همچنین اضافه شدن سیتی‌سنتر به اکران فیلم‌های جشنواره کودک، باعث شد مرکزیت از بین برود و نظم سابق حاکم نباشد.

وی به شهرداری اصفهان در حوزه سینما نمره ۱۳ از ۲۰ داد و اضافه کرد: این تازه شروع کار شهردار است و احتمالا خیلی با مقوله سینما آشنا نیستند اما تمام امید ما به آقای عیدی است و ایشان حرکت‌های مفیدی هم داشتند.

خامین افزود: سینما اگر گسترش پیدا کند، روی مردم تاثیر می‌‎گذارد. سینما آدم تربیت می‌کند و امیدواریم نگاه شهردار اصفهان به سینما جدی‌تر شود.

کد خبر 355472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.