۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
ارتباط ما با مسئولین!

ارتباط ما با مسئولین ارتباط زن و شوهری ست!

به گزارش ایمنا،  اصولاً هر وقت شماره اول نشریه‌ای را می‌خوانم همان اول نوشته‌اند به دلیل احساس نیاز و پر کردن خلاء موجود، از سر وظیفه تصمیم گرفته‌اند نشریه‌شان را منتشر کنند. ولی پیدا شدن سر و کله ما حقیقتاً از سر احساس نیاز نبوده، چون این روزها به لطف مسئولین عزیز موردی برای پرداختن توسط طنزنویس‌ها باقی نمی‌ماند. همه طنزها را خودشان می‌پرورانند دوستان. کافیست هر روز سخن گوهربار بعضی از این عزیزان دل را گردآوری‌ کنید و در قالب نشریه الکترونیکی منتشر کنید، دیگر  نیازی به ما طنزنویس‌ها پیدا نخواهید کرد.

در واقع ارتباط ما با مسئولین مثل ارتباط زن و شوهری است. هم ما به سوژه‌ها و سوتی‌های آن‌ها نیاز داریم، هم گاف‌های آن‌ها جامعه را از ما بی‌نیاز می‌کند. کلاً رابطه پیچیده‌ای با هم داریم. قهر و آشتی‌هایمان هم معلوم نیست؛ عین زن و شوهر.

جدای از این مطالب ما آمده‌ایم در کنار هم برای لحظه‌ای هم که شده، دور از دغدغه‌های روزمره بخندیم. این وسط قراره با همه چی شوخی بشه، پس اگر هوادار سلبریتی خاصی هستید، با مسئولی رابطه فامیلی دارید، اینجا جای شما نیست. چون خطشه به احدی رحم نخواهد کرد. همین قدر خشن، همین قدر طناز...

کد خبر 355358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.