محدوده مدارس ایمن‌سازی می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از آغاز عملیات ایمن‌سازی محدوده مدارس با اجرای خط‌کشی معابر خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی زنگی‌آبادی اظهار کرد: به منظور عبور ایمن دانش‌آموزان از معابر، ایمن‌سازی محدوده مدارس با تجدید خط‌کشی خطوط عابر پیاده در سطح خیابان‌های شهر کرمان در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به عبور دانش‌آموزان از عرض معابر برای رفتن به مدارس گفت: هر ساله این سازمان به جهت عبور ایمن از عرض معابر، محدوده مراکز آموزشی را ایمن‌سازی میکند. با بازگشایی مدارس، ایمن‌سازی محدوده مدارس در دستور کار معاونت فنی و اجرایی این سازمان قرار می‌گیرد که در این راستا با توجه به نیاز، تجدید خط‌کشی عابر پیاده و اصلاح تابلوها و تجهیزات ترافیکی با توجه به اولویت‌بندی براساس معابر محدوده مدارس انجام می‌شود.

زنگی‌آبادی گفت: در این خصوص اولویت اول مربوط به مدارسی است که درب ورودی و خروجی آن‌ها در معابر اصلی و پرتردد قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته این کار با نصب تابلوها و تجهیزات ترافیکی انجام شده است، افزود: امسال فقط به منظور آشکارسازی خطوط عابر پیاده و همچنین رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و به منظور نظم بخشیدن به تردد خودروها، خط‌کشی‌های طولی در معابر اصلی و پرتردد شهر کرمان نیز در ساعات خلوت و در شب انجام می‌شود.

کد خبر 355200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.