۲ هزار تاکسی مدل ۸۷ نیازمند نوسازی است

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه گفت: از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر ارومیه تاکنون ۸۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

به گزارش ایمنا، فخرالدین معصوم‌زاده با بیان اینکه روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر ارومیه همزمان با کل کشور از نیمه دوم سال ۹۴ آغاز شده است، اظهار کرد: از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر ارومیه تا کنون ۸۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

وی با اشاره به نوسازی ۶۰ درصد تاکسی‌های فرسوده شهر، افزود: در حال حاضر تعداد دو هزار تاکسی تا مدل ۸۷ در سطح شهر ارومیه نیاز به نوسازی دارد.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده به علت نوسانات قیمت ادامه ندارد، گفت: نوسازی تاکسی‌های فرسوده تنها در صورت درخواست خودرو آریو صورت می‌گیرد.

معصوم‌زاده میانگین عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه را ۸.۴۱ سال بیان کرد و گفت: نوسازی تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پنج هزاردستگاه تاکسی در سطح شهر مشغول جابه‌جایی مسافران هستند.

کد خبر 354964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.