خشکسالی محصول انگور تیران را کاهش داده است

تیران-شهردار تیران و کرون گفت: با توجه به خشکسالی و گرمای شدید امسال میزان برداشت محصول در این منطقه کاهش یافته، اما با افزایش بارندگی و بهبود شرایط میزان برداشت انگور برای سال‌های آینده افزایش خواهد یافت که این موضوع به رونق بازارچه انگور منجر خواهد شد.

پیمان شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت حفظ کرامت مسافران و گردشگران اظهار کرد: حفظ کرامت مسافران و گردشگران نیازمند تقویت نظارت‌ دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی است.

وی افزود: سلامت غذایی، کیفیت امکانات، کیفیت در سوغات و محصولات و هم‌چنین رعایت احترام از موضوع‌های مؤثر در جذب گردشگر و مسافر است که مدیریت شهری استقبال از مسافران و نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در بازارچه جشنواره انگور را مورد توجه قرار داده است.

شهردار تیران با بیان این که کیفیت محصولات در بازارچه و نمایشگاه جشنواره انگور مورد توجه بوده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این بازارچه و نمایشگاه از عرضه محصولات بی‌کیفیت جلوگیری شده و نظارت بر قیمت محصولات نیز وجود داشته است.

وی ادامه داد: در گذشته به دلیل نبود مرکز واحد در عرضه انگور در بعضی موارد شاهد بوده‌ایم که انگور شهرهای دیگر در قالب انگور تیران عرضه شده و کیفیت نداشتن این محصول در بعضی از فروشگاه‌ها منجر به نارضایتی مسافران شده است؛  البته امسال با تدابیری که در نظر گرفتیم این نارضایتی‌ها کاهش یافته است.

شکرزاده با اشاره به کمبود محصول انگور در سال جاری یادآور شد: با توجه به خشکسالی و گرمای شدید امسال میزان برداشت محصول در این منطقه کاهش یافته، اما با افزایش بارندگی و بهبود شرایط برداشت انگور برای سال‌های آینده افزایش خواهد یافت که این موضوع به رونق بازارچه انگور منجر خواهد شد.

کد خبر 354901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.