یک کارشناس: اقدامات خوبی در راستای مناسب‌سازی معابر انجام شده است

یک کارشناس عمران شهری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم نمی‌توان انتظار فعالیت زیادی را در شهر داشت، اما با این وجود اقدامات خوبی در جهت مناسب‌سازی معابر، آسفالت خیابان‌ها و لکه‌گیری پیاده روهای شهر انجام شده است.

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به طور حتم اگر منابع مالی تامین شود، شاهد رونق و توسعه شهر در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت های شهرداری اصفهان در سال گذشته تاکنون اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای مناسب‌سازی معابر، آسفالت خیابان‌ها و لکه‌گیری پیاده روهای شهر انجام شده است.

این کارشناس عمران شهری با بیان اینکه از ۲۰، ۱۲ به شهرداری می‌دهم، تأکید کرد: البته اگر مشکلات مالی شهر حل شود، اقدامات موثری در جهت عمران شهر انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و رکود اقتصادی لازم است اتاق فکری جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اصفهان شکل گیرد که در آینده شاهد مشکلات بزرگتر نباشیم.

محمدی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت شهروندان فراهم شود و خوشبختانه مردم می توانند از طریق شماره تلفن ۱۳۷ مسائل و مشکلات شهر را مطرح کنند، افزود: بررسی درخواست‌های مردمی دیگر اقدام موثر شهرداری است، شهروندان از طریق این شماره تلفن خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند سپس کارشناسان خواسته‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از مرتفع کردن معضل، از مردم نظرسنجی می‌شود.

کد خبر 354780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.