سومین شماره شهرگاه منتشر شد

سومین شماره شهرگاه _مجله الکترونیکی تخصصی مدیریت شهری_ منتشر شد.

به گزارش ایمنا، این شماره پیش درآمدی بر فرهنگ شهری است و نقش رویدادها را بر شهریت شهر بررسی می‌کند که مبانی تئوریک آن کمتر از یک دهه در حوزه مدیریت شهری مورد بررسی و کندوکاو قرار گرفته است.

 شهرگاه شماره سوم به دیدگاه‌های کسانی چون "گرگ ریچاردز" می‌پردازد؛ او نخستین کسی است که بحث "شهر رویدادگرا" را در دنیا مطرح ساخت. از جمله عناوین این شماره عبارتند از «نقش جشنواره‌ها و رویدادهای شهری در توسعه راهبردی شهرها»، «بازنگری در مفهوم شهر رویدادگرا»، «پورتفولیوی رویداد چیست؟»

در این شماره همچنین کتاب «شهرهای رویدادگرا، مدیریت فرهنگی و باززنده سازی شهری.» معرفی می شود.

در خصوص شهرهای آینده، شهرگاه به «شهر هوشمند، آب هوشمند» می‌پردازد و در حوزه محیط‌زیست شهری به مقوله بازیافت و چرخه آن با نگرشی بر بزرگترین مرکز بازیافت اتحادیه اروپا می‌پردازد.

همچنین شهرگاه در بخش جدیدی که به شناسنامه ساختمان‌های قدیمی اصفهان خواهد پرداخت، نگاهی دارد به ساختمان مرکزی شهرداری که بین سال‌های 1330 تا 31 توسط مهندس گنجسیان روس طراحی و از سوی مهندس عبدالحسین ملک تجار محاسبه و ساخته شد.

سومین شماره نشریه الکترونیک شهرگاه را اینجا خواهید خواند.

کد خبر 354651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن روانشید IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
    0 1
    شهرگاه نشریه ای است متفاوت که شماره سوم آت علاوه بر تفاوت . تحول را هم به همراه دارد . از جلوه نژاد ی که من می شناسم نیز کمتراز این انتظار نمی رفت که البته بهتر هم خواهد شد اگر از ظرفیت های موجود اصفهان نیز در برابر توانایی های بارسلونا که خود شهری بازمانده از تاریخی هم طراز آن یعنی سلسله صفویه است برخوردار می باشد . چه خوب بود در مقام مقایسه ودر کنار تصویر هایی از جمله پایگاه سر پوشیده اجتماعات رویداد نگربارسلونا نیم نگاهی نیز به میدان نقش جهان و زیر گنبد حیرت انگیز شیخ لطف الله و یا تالار کلیسای وانک می شد تا اگراین مجله الکترونیکی توسط ژورنالیستی در اسپانیا دیده شده بتواند اسلام را در پایگاه وجایگاه دائمی خود در کنار مسحیت بهتر لمس کند و با تفاوت های سقوط آندولس قیاس نماید. موفقیت گروه را با نظارت دقیق احمد رضا خواستارم.