خون محمد طاها باعث نابودی دشمنان خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: خون شهید محمد طاها اقدامی و سایر شهدا حمله تروریستی سبب نابودی دشمنان اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید محمد طاها اقدامی و شهید مدافع حرم محمد تقی کریمی گفت: این را می گوییم تا دشمنان بدانند ما آماده این مصیبت ها هستیم، اما در عین حال زیربار ذلت نخواهیم رفت و مرگ با غیرت را به زندگی با ذلت ترجیح می دهیم.

امام جمعه شهر اصفهان گفت: اکنون در مصیبت یک طفل و شهید مدافع حرم که  پس از سال ها به خانواده خود برگشته، هستیم. امیدواریم خداوند متعال توفیق مقاومت در مقابل جنایتکاران به ما عطا کند تا بتوانیم پوزه آن ها را به خاک بمالیم. در همین راستا تسلیت ویژه ای به پدر و مادر این شهدا دارم و امیدوارم خداوند این شهدا را ذخیره قیامت آن ها قرار دهد.

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز گفت: خون شهید محمد طاها اقدامی و سایر شهدا سبب نابودی دشمنان اسلام شده و خون آن ها باعث سربلندی اسلام و انقلاب و نظاممان خواهد شد.

در ادامه این مراسم نیز  حجت الاسلام سالک گفت: عملیات کور و بزدلانه اهواز که در برابر  عزت و اقتدار  جمهوری اسلامی ایران بود را نماد شکست آمریکا و اسرائیل و سایر جنایتکاران می دانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب زنده است و حرکت می کند و دلیل زنده بودن و حرکت و پویایی آن در داخل و سراسر جهان این شهید 4 ساله و شهید مدافع حرم و سایر شهدا و ایثار گران و جانبازان است.

وی خطاب به رییس جمهور و مسئولین گفت: به داد مشکلات معیشتی و مسائل مردم برسید مردم انقلابشان را دوست دارند و علی رغم همه مشکلاتی که دشمنان برایشان به وجود آورده اند پای انقلاب ایستاده اند.

کد خبر 354493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.