لشکریان کفار به اقتصاد مردم حمله کرده‌اند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ کسی نیست که بتواند در مقابل خداوند غلبه کند؛ امروزه اینجا، اتاق جنگ، اتاق فکر و اتاق کار است؛ پس لازم است به کمک انقلاب و نظام بیاییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مرتضی قربانی در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: جنگ تمام شد و پس از آن درگیر بازسازی و سازندگی کشور بودیم، اما همیشه در محاصره اقتصادی بوده‌ایم؛ امروزه هم لشکریان کفار به اقتصاد مردم حمله کرده‌اند و مردم را به جان هم انداخته‌اند؛ پس باید مراقب باشیم و خدا را در اعمال و رفتارمان در نظر بگیریم.

سردار قربانی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید «ای بندگان من همه عزتی که در عالم هستی می‌بینید، از آن من است؛ آن را به کسی می‌دهم که کلام طیب و عمل صالح داشته باشد»؛ یعنی خداوند می‌گویند افرادی که این ویژگی‌ها را داشته باشند در کنار او هستند؛ اکنون پس از چند سال هنوز شهدا دفاع مقدس را گرامی می‌داریم؛ چراکه شهدا تا قیام قیامت در کنار خدا هستند.

وی ادامه داد: خداوند در قران می‌فرماید «کسانی که گناه کنند، در هر منزلت و مقامی که باشند خداوند او را عذاب می‌دهد»؛ صدام اجنبی می‌خواست نظام را براندازد؛ نه تنها نتوانست بلکه بر دهانش کوبیدیم؛ در آن روزگار ۳۰۰ هزار نیروی ما در منطقه فاو شیمیایی شدند و صدام با آن همه هیمنه خود فضولات حیوانات شد و از آن دختری خائن باقی ماند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید خیلی مراقب باشیم؛ هنگام جنگ به فرمان امام به جبهه رفتیم. در عملیاتی که آن روزها بر عهده داشتیم تصور کردیم یک شبه جنگ را تمام می‌کنیم و می‌آییم، در حالی که ۳۴ روز، کوچه به کوچه جنگیدیم و روزانه ۱۰۰ شهید عقب می‌آوردیم و به خاک می‌سپاردیم که همگی گمنام و جاوید الاثر بودند.

وی ادامه داد: در آن روزگار با اینکه ۳۶۷ روز خرما و آرد کپک‌زده خوردیم، اما دم برنیاوردیم، ماندیم، تیر خوردیم و اطاعت کردیم که نتیجه آن فتح دارخوئین و جزایر دیگر شد. آن روزها امام خمینی (ره) فرموده بودند «شکست حصر آبادان یک تکلیف شرعی است»؛ پس ایستادیم؛ در همین راستا اگر ایمان زیاد شود، نتیجه آن ۲۳ هزار شهید می‌شود.  

سردار قربانی با بیان اینکه ترامپ کسی نیست که بتواند در مقابل خداوند و سیدالشهدا غلبه کند؛ افزود: ما باید با هم باشیم؛ امروزه اینجا، اتاق جنگ، اتاق فکر و اتاق کار است؛ خیلی‌هایمان اول انقلاب هیچ نداشتیم، این انقلاب بود که ما را به اینجا رساند؛ پس لازم است به کمک انقلاب و نظام بیاییم؛ در همین راستا کمک کنیم مفسدان را به قوه قضاییه معرفی کنیم تا آنها را به درک واصل کند.

کد خبر 354468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.