تمسخر ترامپ تیتر رسانه های جهان

سخنرانی ترامپ در سازمان ملل همچون همیشه با حاشیه هایی همراه بود، اما هیچ کدام از آنها همچون شلیک خنده رهبران جهان به سخنان ترامپ در رسانه های بازتاب نیافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تارنمای سی ان ان با انتشار گزارشی با عنوان "دونالد ترامپ در سازمان ملل پز داد و به او خندیدند" نوشت: ترامپ اصلاً توقع چنین واکنشی را نداشت.

تلویزیون فاکس نیوز آمریکا که از مواضع رییس جمهوری این کشور حمایت می کند نتوانست از مورد مضحکه قرار گرفتن ترامپ بگذرد هر چند گزارشگر فاکس نیوز تلاش کرد این ماجرا را با این مطلب که ترامپ کم نیاورد و گفت : "من انتظار این واکنش را داشتم" جبران کند.

روزنامه ایندیپندنت نوشت: اعضای سازمان ملل پس از این که ترامپ مدعی شد دولتش "بیش از همه دولت های تاریخ آمریکا دستاورد داشته است"، به وی خندیدند. روزنامه دیلی میرور هم نوشت: "سازمان ملل آشکارا به دونالد ترامپ خندید؛ زیرا وی دستاوردهای دولتش را به رخ کشید." روزنامه مترو هم نوشت: "رهبران جهان در نشست سازمان ملل آشکارا به ترامپ خندیدند." روزنامه دیلی تلگراف نیز این موضوع را بازتاب داد و افزود:  "خنده رهبران در سازمان ملل دونالد ترامپ را مجبور کرد وقفه ای در سخنانش ایجاد کند."

اما نیشخندهای هیات آلمانی به نصیحت های رییس جمهور آمریکا درباره سیاست انرژی دولت آلمان هم توجه بسیاری را جلب کرد. رییس جمهوری آمریکا در میانه نطق خود به بحث واردات گاز آلمان از روسیه پرداخت و سخنی را به زبان آورد که موجب خنده وزیر خارجه آلمان شد.ترامپ گفت: «اگر آلمان مسیر خود را تغییر ندهد، به زودی به صورت کامل به انرژی روسیه وابسته خواهد شد.

کد خبر 354370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.