سردار قربانی: باید در جبهه اقتصادی هم پوزه امریکا را به خاک بمالیم

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید خیانتکاران را شناسایی و مجازات کنند تا در جبهه اقتصادی نیز پوزه امریکا را به خاک بمالیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مرتضی قربانی شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان «شناسنامه شهر» و رونمایی از سردیس شهیدان خرازی و غازی اظهارکرد: امشب برگزاری این مراسم باشکوه در جوار مزار هشت هزار شهید به منزله آن است که هشت هزار شفاعت برای هر نفر از حاضران ثبت می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان، مدیران، بازاریان و کسبه بدانند که شهدا روز قیامت جلوی ما صف خواهند کشید و رزمندگان و مردانِ مرد این سرزمین را تحویل می گیرند، پس مراقب باشیم شهدا از ما روی بر نگردانند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم استان اصفهان بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردندکه تعداد هشت هزار نفر آنها در گلزار شهدای اصفهان آرمیده اند، تصریح کرد: گلزار شهدای اصفهان با هشت هزار شهیدی که در خود جای داده، مکان بی سابقه ای در کشور است.

وی ادامه داد: استان اصفهان تعداد ۴۰۰ سردار شهید که همگی فرمانده تیپ، لشکر یا گردان بودند را تقدیم راه امام حسین(ع)، پیامبر اسلام، حضرت خدیجه، حضرت زهرا و حضرت زینب(س) کرد و اکنون بار سنگینی بر دوش ملت و مسئولان نهاده شده است.

اصفهان شهر دارالعلما و دارالشهدا

سردار قربانی گفت: مردم اصفهان مغز پرور، پیشکسوت انقلاب و جنگ و مبارزه با طاغوت هستند و اصفهان اولین شهری است که به عنوان شهر دارالعلما و دارالشهدا در آن حکومت نظامی اعلام شد، اولین شهری که مردان آن  کودتای نوژه را در سال ۵۹ شناسایی و در نطفه خفه کرد.

وی با بیان اینکه اصفهان اولین استانی بود که در زمان جنگ تحمیلی نیروهای بسیجی خود را به سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان و هر نقطه ای از کشور اعزام کرد، افزود: اولین استانی که برای محاصره آبادان از سه محور فرمانده استقرار داد و دشمن را سرکوب کرد، اصفهان بود و بعد از محاصره آبادان اولین استانی که لشکرهای سپاه را تشکیل داد اصفهان بود و این افتخار برای این شهر ماندگار شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: رزمندگان اصفهان در عملیات فتح المبین تنگه ها را بستند و ۲۰ هزار نفر اسیر گرفتند و حالا مسئولان مراقب باشند دو روز مسئولیت دستشان را از دامان سیدالشهدا، حضرت زهرا و شهدا کوتاه نکند.

اعدام مفسدان فی الارض رمز عملیات مبارزه با  مفسدان اقتصادی

سردار قربانی تصریح کرد: جای تاسف دارد که عده ای از مسئولان با استفاده از پول بیت المال فرزندان خود را به کانادا، امریکا، انگلیس و فرانسه فرستادند؛ مرگ بر مفسدان اقتصادی که به شهدا، ولایت فقیه و مردم و ارزش های انقلاب خیانت کرده اند.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید مفسدان فی الارض را به سزای اعمال ننگین خود برساند، گفت: اعدام مفسدان فی الارض رمز عملیات مبارزه با مفسدان اقتصادی است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید آیین نامه انضباطی برای مسئولان داشته باشیم و در برابر تهاجم اقتصادی دشمنان لشکر تشکیل دهیم، همچنین مسئولان باید خیانتکاران را شناسایی و مجازات کنند تا در جبهه اقتصادی نیز پوزه امریکا را به خاک بمالیم.

وی تصریح کرد:  باید اسلام ناب محمدی(ص) در خارج از مرزها حاکمیت پیدا کند، باید مراقب باشیم شیطان اقتصادی لشکر اقتصادی شهر و کشور قهرمان ما را از پا در نیاورد.

کد خبر 354357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.