برادر شهید غازی: ساخت سردیس برادرم، باقیات و صالحات است

«برادر شهیدم حسن، هیچ‌گاه ادعای بزرگ‌بینی و منیت نداشت، اما امروز سردیس او درست شده و قرار است در محله نصب شود، ساخت این سردیس، باقیات و صالحات است.» این ها بخشی از صحبت های برادر شهید غازی در مراسم رونمایی از سردیس شهید حسن غازی است.

رضا غازی برادر شهید حسن غازی در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس شهیدان خرازی و غازی به خبرنگار ایمنا گفت: زمانی درگیری‌ها در کردستان شروع شد، برادرم دوره امدادگری را در بیمارستان طی کرد و برای کمک به مردم به کردستان رفت و آن‌جا با مردمی که مخالف جمهوری اسلامی بودند از در دوستی و فوتبال وارد شد و تیم فوتبال را تشکیل داد چون او کاپیتان تیم جوانان سپاهان بود.

او ادامه داد: برادرم حسن انسانی، مظلوم، مومن و انقلابی و بادیانت بود، همیشه آرزو داشت مفقود الاثر است و در نهایت هم به آرزویش رسید.

بردار شهید حسن غازی اضافه کرد: در تمام مدتی که برادرم در جبهه بود از او اطلاعی نداشتیم، همیشه با لباس بسیج به خانه می آمد و پس از شهادتش زمانی که فرماندهان وقت به منزل ما آمدند به ما گفتند که حسن آقا فرمانده توپخانه بود.

او درباره خصوصیات اخلاقی شهید گفت: حسن‌ آقا خیلی قانع بود و هیچ وقت برای مال دنیا ارزش قائل نبود و بسیار باگذشت بود و از دارایی‌های خود به نیازمندان می‌بخشید.

کد خبر 354352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.