ارسال ۳۴۵ نمایشنامه به جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

کاشان - رییس ستاد چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: با پایان مرحله دریافت متون چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، ۳۴۵ نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مرتضی والی زاده، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: گروه ها و هنرمندان علاقه مند با ارسال ۳۴۵ نمایشنامه صحنه ای و خیابانی در این رویداد ملی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در چهار بخش "صحنه ای"، "خیابانی- محیطی "، "بین الملل" و بخش کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود، گفت: از مجموع ۳۴۵ متن رسیده به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، ۲۴۶ نمایش نامه در بخش صحنه ای و ۹۹ متن در بخش خیابانی از سراسر کشور جهت حضور در جشنواره  به فرهنگسرای مهر ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در حال حاضر هیئت های بازخوانی  و بررسی متون نمایشی دو بخش صحنه ای و خیابانی این جشنواره ۹۰ درصد آثار را بررسی و نتایج بازخوانی آثار به زودی اعلام می شود.

والی زاده خاطرنشان کرد: چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با هدف گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان، ارتقاء سطح هنرهای نمایشی، ایجاد فرصت های برابر و همچنین حمایت از گروه های هنری با موضوعات اجتماعی و شهروندی و در بخش نگاه ویژه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به مناسبت انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران، پاییز امسال به همت فرهنگسرای مهر برگزار می شود.

کد خبر 354292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.