هدیه لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان یک روستا در شهرضا

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از توزیع لوازم التحریر مورد نیاز یک سال تحصیلی دانش آموزان روستای امین آباد، از طرف خیران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری ظهر امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت توسعه امکانات ورزشی در مناطق مختلف، استعدادیابی را یکی از مهمترین اصول ورزش حرفه‌ای دانست، اظهار کرد: مدارس بسکتبال و والیبال این شهرستان در آینده ای نزدیک افتتاح می‌شود.

وی از وجود شش مدرسه فوتبال در شهرضا خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسئله نشان‌دهنده اهتمام مسئولان این رشته ورزشی به تقویت زیرساخت‌های آن است؛ تا کنون بسیاری از بازیکنان این مدارس نیز به تیم‌های برتر استان یا لیگ‌های کشوری معرفی شده‌اند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با تأکید بر ضرورت حمایت از خصوصی سازی در ورزش، اظهار کرد: این اقدام باید بر اساس موازین دقیق علمی انجام شود تا زمینه تقویت‌ زیرساخت‌های ورزشی را فراهم کند.

انصاری اضافه کرد: مجموع درآمد سالانه اماکن ورزشی این شهرستان چهار میلیارد ریال است که نیمی از این درآمد برای تأمین هزینه‌های ورزشی شهرستان در نظر گرفته شده و نیمی دیگر به خزانه دولت واریز می‌شود، در حالی که تنها یک سوم از مجموعه‌های ورزشی شهرضا درآمدزا هستند.

وی گفت: مزایده واگذاری ۱۵ مکان ورزشی این شهرستان به بخش خصوصی انجام شده که از این تعداد شش مرکز روستایی است و با وجود هزینه ۱۰ میلیارد ریالی برای ایجاد آن، بهره‌برداری مناسبی از آن نمی‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه این اداره در سال جاری دو میلیارد ریال به هیئت‌های ورزشی کمک کرده است، تصریح کرد: سهم هر هیئت به طور متوسط از این مبلغ ۴۰ میلیون ریال بوده است که  امسال تاکنون هیچ اعتباری برای این منظور اختصاص نیافته است.

انصاری از بدهی ۶۰۰ میلیون ریالی هیئت‌های ورزشی این شهرستان جهت برگزاری مسابقات، خبر داد و بر ضرورت اختصاص اعتبارات حمایتی با هدف حفظ فرصت‌های موجود ورزشی تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشن عاطفه‌های روستای «امین آباد» این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در این مراسم لوازم التحریر مورد نیاز یک سال دانش آموزان که با همکاری خیران روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون ریال تهیه شده بود در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، روستای امین آباد یکی از ۲۳ روستای بخش مرکزی شهرضا است که در فاصله تقریبی ۸۰ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 354287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.