فعالیت ۱۰۸ اکیپ رفع تخلفات شهری در دهه اول محرم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در طول دهه اول محرم امسال تعداد ۱۰۸ اکیپ رفع تخلفات شهری در سه شیفت کاری فعال بودند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با برنامه‌ ریزی‌ها و تدابیر اندیشیده شده امسال نصب داربست، ایستگاه صلواتی یا خیمه بدون مجوز در شهر اصفهان وجود نداشت یا در صورت مشاهده با همکاری اتحادیه داربست‌ها جمع آوری یا مجوز دار شدند.

وی با بیان اینکه در این ایام خودروهای رفع تخلفات شهری مزین به پرچم آقااباعبدالله الحسین(ع) تحت عنوان «شهر حسینی» بود، افزود: امسال کمترین شکایت را از محل نصب داربست‌ها به خصوص ایستگاه‌های صلواتی داشتیم که نشان می‌دهد در زمینه پیشگیری و رفع تخلفات شهری برنامهریزی‌ها به خوبی انجام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل ستاد محرم، حضور نمایندگان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و خدمات شهری در سازمان تبلیغات اسلامی و تسهیل در فرایند صدور مجوزها برای هیئت‌های مذهبی شهر، گفت: درخواست ها برای برپایی مجالس عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

محمدحسینی افزود: طی دهه اول محرم در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ۲۰۱ مجوز محل نصب بنر اطلاع رسانی اعم از تک پایه و داربست، جدا از فضاهایی که شهرداری در اختیار هیئت‌های مذهبی شهر قرار داده بود، به درخواست‌کنندگان ارایه شد.

وی اضافه کرد: در دهه اول محرم برای برپایی۳۹۱ ایستگاه صلواتی جهت توزیع نذورات بین شهروندان و ۱۴۸ مجوز احداث خیمه برای برگزاری مجالس عزاداری صادر شده است.

کد خبر 354239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.