دو رام قطار شهری به مسیر خط یک مترو اضافه شد

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و افزایش سفرهای درون شهری، دو رام به رام های قطار شهری اصفهان اضافه شده و اکنون ۱۱ رام در حال سرویس دهی به شهروندان است.

علیرضا فاتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قطار شهری با تمام ظرفیت سرویس‌دهی به شهروندان به ویژه دانشآموزان و دانشجویان را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت خط یک مترو از ایستگاه قدس در خیابان عاشق آباد تا ایستگاه صفه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است، افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۵۰ هزار مسافر سفرهای شهری خود را با استفاده از مترو انجام می‌دهند و در روز ۳۱ شهریورماه رکورد استفاده از مترو با ۵۵ هزار مسافر شکسته شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون خط یک مترو از ایستگاه پاسداران در خیابان امام خمینی(ره) تا ایستگاه صفه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱:۳۰ به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد: در سال‌جاری قیمت بلیت مترو از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی تا ایستگاه دفاع مقدس در پایانه صفه ۷۰۰ تومان است، بیش از ۲۰ کیلومتر سفر با مترو اصفهان با هزینه ۷۰۰ تومان عاملی برای تشویق مردم برای سفر با این وسیله است.

کد خبر 354238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.