قفل ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر

خیابان‌های مرکزی شهر از عصر امروز با قفل ترافیک رو به رو شده به طوری که در برخی از معابر رانندگان خودروها مجبور به توقف کامل شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت 19 – مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی درگیر رفت و آمد زیاد است، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

خیابان کاوه منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است، همچنین در خیابان‌های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، اما جنوب پل فردوسی ترافیک سنگینی دارد، در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروهاست.

خیابان‌های مرکزی شهر از عصر امروز با قفل ترافیک رو به رو شده به طوری که در برخی از معابر رانندگان خودروها مجبور به توقف کامل شده‌اند.

در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است و اتوبان شهید خرازی همچون روزهای گذشته در این لحظات بارترافیکی سنگینی بر دوش دارد.

خیابان لاهور رفت و آمد روانی دارد، از بزرگراه شهید صیاد شیرازی وقتی وارد خیابان جی به سمت پروین شوید، بار ترافیکی پرحجم است و به دلیل وجود ترافیک سنگین، یکی از خودروها وارد مسیرBRT  شده، غافل از اینکه دوربین‌های نظارت تصویری مراقب تخلفات رانندگی است.

روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین هم رفت و امد آرامی مشاهده می‌شود، جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

کد خبر 354222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.