هر چه به جوانان میدان بدهیم، شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در دهه شصت تعداد زیادی از مسئولان ایرانی از جوانان بودند، اما به مرور زمان میدان دادن به جوانان کم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در «دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری» که عصر امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، ضمن تشکر از آذری جهرمی اظهار کرد: ما باید به جوانان فرصت بدهیم، اگر به دهه شصت برگردیم می بینیم که تعداد زیادی از مسئولان ایرانی در آن زمان از جوانان بودند.

وی افزود: همه از عملکرد جوانان در همه زمان ها راضی بودند، امام راحل(ره) نیز در کار خود به جوانان میدان می دادند، اما متاسفانه آرام آرام نقش جوانان کمرنگ شد.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد: این جوانان در عرصه های مختلف مانند حوزه انرژی هسته‌ای، کشور را سربلند کرده اند، بنابراین هر چه به جوانان میدان بدهیم، قطعا شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود.

وی با اشاره به کم لطفی مسئولان کشوری نسبت به استان اصفهان اظهار کرد: در برخی موارد شاهد بی توجهی مسئولان به این استان هستیم و شاهد این بی توجهی هم خشک شدن زاینده رود است؛ البته ما از وضعیت بی آبی موجود خبر داریم، اما این یک مطالبه است.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: مسئولان باید به اصفهان توجه بیشتری بکنند، زیرا مردم این استان همیشه از نظام دفاع کرده اند.

کد خبر 354214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.