شهرداری کرج هزینه‌های سرویس مدارس استثنایی را تامین کند

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج منابع اعتباری مورد نیاز برای سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی را تامین کند.

به گزارش ایمنا، عباس زارع ظهر امروز (دوشنبه) در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است و حادثه تروریستی اهواز سند دیگری از مظلومیت مردم شریف این سرزمین است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این واقعه و ملت ایران، ادامه داد: دشمنان بدانند اتحاد ملت ایران پا برجاست و ما محکم و استوار بر عهدی که بستیم، نشستیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: امروز هم مردم ایران ادامه دهنده راه کسانی هستند که برای سربلندی انقلاب از جان و مال خود گذشته و در جبه‌های نبرد حق علیه باطل قهرمانانه جنگیدند.

زارع ادامه داد: مردم ایران محکم‌تر از قبل بر عهدی که با امام شهدا بسته‌اند ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: من امروز در مدرسه استثنایی حاضر شدم و با توجه به اینکه حق سرویس این کودکان در شورای پنجم به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است.

زارع با تاکید بر اینکه شهرداری باید به تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کمک کند، اظهار کرد: تامین هزینه ایاب و ذهاب با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای والدینی که فرزند عادی دارند سخت است چه برسد به کسانی که فرزند محصل شان از ناتوانی جسمی و ذهنی رنج می‌برد.

عضو شورای شهر کرج یادآور شد: در حال حاضر ۱۷ مدرسه استثنایی با بیش از هزار دانش آموزی که از ناتوانی جسمی و ذهنی رنج می برند در کرج وجود دارد.

وی گفت: از شهرداری تقاضا می‌شود از منابعی که در اختیار دارد نسبت به تامین سرویس برای این دانش آموزان اقدام کند تا بخشی از مشکل این جامعه خاص برطرف شود.

کد خبر 354189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.