نیروهای شهرداری از طریق آزمون مشغول فعالیت شوند

پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک به بررسی طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین در این کمیسیون پرداخت.

 به گزارش ایمنا، سید عبدالرزاق موسوی،  رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را به ایثارگران و مدافعان وطن تبریک گفت.

وی همچنین با اشاره به اقدام تروریستی در شهر اهواز و شهادت جمعی از هموطنان گفت: این حرکت زشت و جنایت بشری را محکوم می کنیم و برای مجروحین این حادثه از خدای منان خواستار شفای عاجل هستیم.

موسوی گفت: امید است آنهایی که ادعای دفاع ازحقوق بشر دارند این اقدام تروریستی رادرعمل محکوم کنند.

وی با بیان اینکه طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین در این کمیسیون بررسی شد، افزود مقرر شد این طرح در کارگروه تخصصی بررسی و نتایج حاصله به کمیسیون ارائه شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی مدیریت و نگهداری مجموعه ها و باغ های تاریخی شهرداری شیراز نیز در دستورکار کمیسیون قرار گرفت.

موسوی گفت: بنا بر این طرح باغ های تاریخی دلگشا و جهان نما باید به صورت هیات امنایی متشکل از مجموعه فرهنگی، سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری و حوزه برنامه ریزی شهرداری اداره شود.

وی افزود: مقرر شد این طرح پس از بررسی کارشناسی به کمیسیون ارائه تا با حضور رییس کمیسیون گردشگری و زیارت ، بررسی و تصویب شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی طرح کمسیون برای مدیریت تعارض منافع عمومیدر شهرداری شیراز خبر داد.هدف از این طرح جلوگیری از انتصابات بدون ضابطه در شهرداری و ممانعت از ایجاد رانت در قراردادهاو معاملات شهرداری است.

وی بر بکارگیری نیروهای شهرداری بر اساس اصول و منافع مردم تاکید کرد وگفت: دغدغه اعضای کمیسیون این است که کسی با تضییع حقوق دیگران در شهرداری بکارگرفته نشود.

موسوی افزود: باید نیروهای شهرداری از طریق پذیرش در آزمون و مصاحبه در بخشهای شهرداری مشغول فعالیت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از حوزه‌ی حقوقی ، برنامه ریزی و مالی شهرداری شیراز تشکیل و به بررسی کارشناسی این طرح بپردازد.

وی افزود: اعضای کمیسیون به بررسی اصلاح آیین نامه واگذاری زمین به هیات های فرهنگی، مجتمع های فرهنگی ، ورزشی و مذهبی پرداختند.

کد خبر 354186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.