دشمن پایین‌ترین حد از کار تروریستی را در خوزستان انجام داد

استاندار اصفهان گفت: حادثه تروریستی اهواز نشان از کوچکی دشمن است که پایین‌ترین حد از کار تروریستی را در خوزستان انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مقامات استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت حمله تروریستی اهواز، دشمنان ایران را زبون و ناتوان خواند و این اقدام را محکوم کرد.

مهرعلیزاده افزود: حادثه تروریستی اهواز  نشان از کوچکی دشمن است که پایین‌ترین حد از کار تروریستی را در خوزستان انجام داد؛ دشمنی که از همه ابزارهای اقتصادی و سیاسی برخوردار است و ملت ایران را تهدید می‌کند؛ هر چند بارها پاسخ دندان‌شکن ایران را دریافت کرده است.

استاندار اصفهان گفت: اصفهان استانی است که پتانسیل های مختلفی دارد، اگر امکانات در اختیار این استان قرار بگیرد می‌تواند منشأ خدمات مختلف در سطح ملی باشد.

برنامه ریزی برای رتبه اولی اصفهان در ICT تا سال ۱۴۰۰

در ادامه این جلسه نیز محمدعلی شجاعی، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در کشور  وسیعی همچون ایران با توجه به پیشرفت های تکنولوژیک، باید به نوعی دیگر به مباحث اداری توجه شود و از روزی که آقای مهرعلیزاده به اصفهان آمده اند،  وضعیت جدیدی در استان حاکم شده است و شاهد بهبود اوضاع هستیم.

وی افزود: حال با این دیدگاه باید آنچه می تواند در زمینه فعالیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در بهبود  وضعیت این حوزه تاثیر گذار باشد را بررسی کنیم.

شجاعی با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حوزه ict، برنامه‌ای سه ساله در حال تدوین است تا اصفهان در سال ۱۴۰۰ رتبه اول را در کشور داشته باشد.

شجاعی تأکید کرد: دسترسی اصفهان به حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات وضع مناسبی دارد و ۳۵۸ نفر در نظام صنفی استان عضو هستند.همچنین بازمهندسی فرآیندهای ارایه خدمات از سوی نهادهای تخصصی با تکیه بر فناوری اطلاعات با هدف افزایش سرعت در رفع نیازهای مردمی در اولویت نخست مأموریت‌ها قرار دارد.

معاون استاندار اصفهان در زمینه چالش کم آبی نیز گفت: رفع مشکلات این حوزه نیز با تقویت بخش ict محقق خواهد شد و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف در این زمینه انجام شده است.

در این جلسه همچنین حمید باقری، مدیر عامل شرکت ملی پست گزارشی از وضعیت پست استان ارایه و اظهار کرد: محور کارهای شرکت پست در استان اصفهان، استفاده حداکثری از امکانات موجود بوده است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این نشست، ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله و در گذشت عده ای از هم وطنان اهوازی را تسلیت گفت و با ذکر روایتی، مسئولان را به خدمت به مردم و اجرای احکام و دستورات الهی دعوت کرد.

کد خبر 354180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.