آذری جهرمی:۱۷۷ روستای استان اصفهان از تلفن ثابت برخوردار شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمله تروریستی و عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در اهواز، گفت: در زمانی که تحریم های ظالمانه و شدیدی علیه کشورمان اعمال کردند، دشمنان بخش دیگری از نقشه پلید خود را به اجرا درآوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  محمدجواد آذری جهرمی امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان و آیین رونمایی از پروژه های مخابراتی و پوشش تلفن همراه اینترنت در این استان، اظهار کرد: نهایت شرارت است که عده ای کودک و سرباز که در مراسم رژه هستند را به شهادت برسانند.

آذری جهرمی تاکید کرد: دشمنان بدانند که خون این شهدا فراموش نخواهد شد و همچون خون سید الشهدا باعث نزدیکی و یکپارچگی بیشتر مردم ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاثیرات تحریم ها جز مردم چه قشری را تحت فشار قرار داده است، افزود: مردم ایران آگاه و بیدار هستند و می دانند که امریکا و اسراییل با چنین سخنانی که می گویند از مردم حمایت می کنیم چه بلاهایی سر افغانستان، عراق و دیگر کشورها آورده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون پروژه های مخابراتی افتتاح شده در اصفهان با بیان اینکه آیین رونمایی به دلیل ایام محرم و عزاداری به طور نمادین در همین جلسه انجام می شود، اظهار کرد: هدف ما از حضور در استان اصفهان ارائه گزارش ها و رونمایی از طرح های یک ساله این وزارتخانه است.

آذری جهرمی با بیان اینکه باید یک برنامه ریزی مدون بر اساس نیازهای استان اصفهان داشته باشیم، افزود: بر این اساس شش طرح شامل راه اندازی ۷۹۰ پایگاه مخابراتی نسل  سوم و ۵۹۵ سایت نسل چهارم تلفن همراه در کل استان است که با افتتاح این طرح همه ۱۰۷ شهر اصفهان خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه دریافت می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: همچنین برخورداری ۱۷۷ روستای فاقد تلفن ثابت از تلفن خانگی،  طرح توسعه پایداری مخابرات، تجهیز  ورزشگاه نقش جهان به فیبر نوری و وای فای (اینترنت بدون سیم) ویژه خبرنگاران و بهره مندی خانه ها از فیبر نوری برای استفاده از خدمات ارتباطی در اولویت کار این استان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: کل هزینه های انجام شده برای این شش پروژه که در یک سال گذشته اجرا شده، ۴۰۵ میلیارد تومان است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: به دفاتر پیشخوان به عنوان بازوی اجرایی آمایش سرزمین جدید نگاه می شود و در مصوبه دولت نیز آمده که هیچ وزارتخانه ای اجازه افتتاح و ایجاد دفتر پیشخوان ندارد.

کد خبر 354179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.