حضور ۳۸۳ هزار نفر در باغ فدک

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک به عنوان کمپینگ گردشگری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهر اصفهان میزبان مسافران و شهروندان است به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۳ هزار نفر از این باغ استفاده کردند.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۵ هزار و ۵۸۳ خودرو وارد باغ فدک شده و ۳۸۳ هزار نفر از امکانات این کمپینگ گردشگری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی لازم در باغ فدک مهیا شده است، تصریح کرد: از جمله امکانات باغ فدک ایجاد زمین‌های ورزشی اسکیت، تیراندازی، کتابخانه، محل بازی‌های فکری و پارک بادی است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حدود دو هزار سکو در باغ فدک وجود دارد که شهروندان در تمام فصول سال می‌توانند از آن برای استراحت و تفریح استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وجود دریاچه مصنوعی زیبایی باغ فدک را دو چندان کرده است، اظهارکرد: در تابستان ۹۷ شهروندان اصفهانی و مسافران از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و تفریحی در مجموعه باغ فدک بهره‌مند شدند.

شاطوری ادامه داد: تابستان سال جاری در باغ فدک هر پنجشنبه برنامه‌های جشنواره‌ای همراه با مسابقه‌های شاد خانوادگی برگزار شد که مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 354177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.