۳۰ درصد مسافران اتوبوس‌های شهر دانش‌آموز و دانشجو هستند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان شهر برای رسیدن به مقصد از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند که این آمار معادل ۳۰ درصد مسافران اتوبوسرانی اصفهان است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دو کریدور دانش آموزی در شهر اصفهان تعریف شده و به دانش آموزان سرویس‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر ۱۰۳ خط اتوبوسرانی در کریدورهایی که تراکم مراکز آموزشی وجود دارد، سرویس‌های ویژه دانش آموزی در ساعات پیک سرویس‌دهی می‌کند تا دانش آموزان با سهولت بیشتر و اتلاف وقت کمتری به مقصد برسند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در این کریدورها که بیشترین مدارس قرار دارد، علاوه بر سرویس‌های رایج، سرویس مخصوص دانش آموزان به ویژه در مقاطع راهنمایی و متوسطه صورت می‌گیرد.

وی افزود: در آینده نزدیک شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای دانش آموزانی که توان مالی پرداخت کامل بلیت اتوبوس را ندارند، کارت‌های تخفیف‌دار ارایه می‌کند.

افتخاری تاکید کرد: استفاده از اتوبوس های شهری علاوه بر افزایش ضریب امنیت اجتماعی، در شرایط بد اقتصادی موجود مقرون به صرفه‌ترین سیستم برای شهروندان به ویژه دانش‌آموزان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با بیش از ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس در مهرماه امسال سرویس‌دهی ویژه‌ای به شهروندان خواهد داشت.

کد خبر 354176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.