هوای اصفهان ۵ درجه خنک‌تر می‌شود/حاکمیت گرد و غبار تا سه‌شنبه

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:طی ۲۴ ساعت آینده میانگین دمای هوای استان اصفهان بین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می یابد و گرد و غبار همراه با وزش باد تا روز سه شنبه ادامه دارد.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی با ورود سامانه به استان جوی ناپایدار در اکثر مناطق حاکم می‌شود.

وی افزود: طی دو روز آینده نیز افزایش ابر و وزش باد های شدید و نسبتاً شدید به ویژه در ساعات بعد ازظهر و شب در استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق شمال، شرق، جنوب شرق و مرکزی استان گرد و غبار محلی همراه با باد شدید پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در برخی از مناطق توفان لحظه‌ای همراه با گرد و غبار وجود داشته که باعث کاهش دید افقی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای امروز و فردا وزش باد شدید در استان مشاهده می‌شود، اضافه کرد: از روز چهارشنبه  وزش باد کاهش پیدا می‌کند

سیدان افزود: در مناطق شرق، خوروبیابانک و چوپانان احتمال بارش باران پراکنده وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی بین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان ۱۵  درجه و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در این بازه زمانی میمه با دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و خوروبیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 354171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.