مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز آغاز شد

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم صبح دوشنبه از مقابل حسینیه ثارالله به سمت چهار راه زند تا گلزار شهدا ( بهشت آباد) اهواز آغاز شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.

استاندار خوزستان به منظور بزرگداشت شهدای تروریستی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز، ادارات، مدارس و مراکز دانشگاههای استان خوزستان را تعطیل کرده است.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد. یک کودک نیز در این حادثه تروریستی شهید شده است.

در پی این اقدام تروریستی و به شهادت رسیدن ۲۴ نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند. از ۶۸ مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون حدود ۴۰ نفر از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع:ایرنا

کد خبر 354152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.