پیروزی ناپلئونی پرسپولیس برابر علی کریمی/ پدیده بالاخره متوقف شد+جدول

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با توقف پدیده و برد دقیقه نودی پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امشب دو دیدار پایانی هفته برگزار شد که طی آن پرسپولیس برابر مهمان خود پیروز شد و دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی با تساوی به پایان رسید.

در اولین دیدار امروز از ساعت ۱۹ تیم‌های پدیده و تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بدین ترتیب پدیده پس از ۵ پیروزی متوالی متوقف شد اما همچنان صدر جدول را برای خود حفظ کرد. در سوی دیگر تراکتورسازی با یک امتیاز این دیدار ۱۰ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

اما در آخرین دیدار هفته، پرسپولیس از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان سپیدرود رشت بود و موفق شد در دیداری که برایش سخت پیش می‌رفت با گل دقیقه ۹۰ آدام همتی به پیروزی یک بر صفر برسد و با ۱۵ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

بدین ترتیب در پایان هفته هفتم، تیم‌های پدیده، پرسپولیس و سپاهان به ترتیب با ۱۶، ۱۵ و ۱۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول جای دارند.

جدول کامل لیگ برتر را تا پایان هفته هفتم در ادامه می خوانید:

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه -۵ مهرماه- آغاز می‌شود و روزهای جمعه و شنبه -۶ و ۷ مهرماه- نیز سایر دیدار هفته هشتم برگزار می‌شود.

کد خبر 354134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.