کشف نمدهای تریاکی در فرودگاه اصفهان/ ۲۲وسیله نقلیه مسروقه پیدا شد

کشف نمدهای تریاکی در فرودگاه اصفهان، کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه، کشف بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق از انبار و کشف تریاک در بطری های ماء الشعیر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سید تقدی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ماموران پلیس فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان حین کنترل در گیت مخصوص بار ، به وجود مواد مشکوک در ۱۳ عدد نمد متعلق به یکی از مسافران برخورده و به منظور بررسی بیشتر نمدهای کشف شده را به آزمایشگاه تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان منتقل کردند.

وی افزود: پس از آزمایش های صورت گرفته مشخص شد که نمدها آغشته به ماده مخدر تریاک هستند که پس از بررسی بیشتر مقدار ۵ کیلو و ۲۶۵ گرم تریاک از داخل این نمدها کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده است گفت: متهم قصد داشت این مقدار مواد مخدر که به شکلی ماهرانه در داخل نمدها جاسازی کرده بود را به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کند که با هوشیاری به موقع ماموران پلیس فرودگاه اصفهان در انجام نقشه خود ناکام شد.

کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و ابلاغ تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تمامی کلانتری های شهر اصفهان قرار گرفت.

وی اضهار کرد:این طرح با موضوع امنیت محله محور و با هدف دستگیری محکومان غایب و فراری و سارقان و همچنین کشف وسایل نقلیه مسروقه از ساعات اولیه بامداد روز گذشته اجرا شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:در اجرای این طرح کلیه گشت های محسوس و نامحسوس در قالب چندین اکیپ عملیاتی آماده عملیات شده و خوشبختانه در ساعات اولیه طرح به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود:در این طرح تعدادی از سارقان سابقه دار که اکثرآنها معتاد هستند دستگیر شدند وتعداد ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه که ۱۷ دستگاه خودرو و ۵دستگاه موتورسیکلت بود کشف و با دستور مقام قضایی در حال استرداد به مالباخته گان هستند .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری سارقان گفت: در این گروه متاسفانه افراد کم سن وسال مشاهده می گردند که لازم است والدین بیشتر از قبل در نگاه تربیتی و نظارتی دقت نمایند.

سرهنگ یاردوستی خاطر نشان کرد: همه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شده و با اجرای این طرح ضریب امنیت محله های اصفهان ارتقاء یافت.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از انباری در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه محموله کالای قاچاقی در یکی از انبارهای باربری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات محموله کالای خارجی قاچاقی شامل اقلام نوشیدنی و خوراکی، پوشاک، دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی کشف شد.

سرهنگ سلیمیان با بیان ارزش این محموله برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، عنوان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف نیز دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای گشت بازرسی از انبارها و باربری های سطح استان خبر داد و گفت: متصدیان انبارها و باربری ها نیز نسبت به ورود و تخلیه کالاهای قاچاق و دپوی آنها در انبارهای خود مسئول هستند و برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

تریاک در بطری های ماء الشعیر

سرهنگ نعمت خلیلی، فرمانده انتظامی خور و بیابانک اظهار کرد : ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که از مرزهای شرقی کشور به سمت مینودشت در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات مقدار ۷ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بطری های ماء الشعیر جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک گفت: در این رابطه ۲ فرد قاچاقچی دستگیر و به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

اجرای طرح نظارت بر واحدهای فروش لوازم التحریر و نوشت افزار در اصفهان

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی، رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و رفع دغدغه های خانواده ها در آستانه بازگشایی مدارس، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی فروش لوازم التحریر و نوشت افزار در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اجرا شد.

وی اظهارکرد : در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی این طرح از ۳۳۳ واحد صنفی بازدید کردند که در نتیجه تعداد ۴ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان از صدور اخطاریه پلمپ به ۴۷ واحد صنفی دیگر و اخذ تعهد از  ۱۳۲ متصدی خبر داد و گفت:  این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس،تا پایان سال ادامه دارد و  از عموم شهروندان نیز می خواهیم  در صورت مشاهده هرگونه تخلف با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 354130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.