قرارداد کی روش تمدید شد/برای جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ درخواست میزبانی می دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از جام جهانی و مذاکرات متعددی که با کارلوس کی روش داشتیم، مقرر شد تا قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا تمدید شود.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی روش گفت: باتوجه به اینکه قرارداد کارلوس کی روش تا پایان رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ بود و اینکه از عملکرد وی در جام جهانی رضایت کامل داریم این قرارداد تمدید شد. تیم ملی فرآیند مطلوبی را در جام جهانی طی کرد، چهار امتیاز در بازیهای ۲۰۱۸ به دست آورد و این در حالی بود که تیم های دیگر با ۵ امتیاز صعود کردند.

وی ادامه داد: پس از جام جهانی و مذاکرات متعددی که با کارلوس کی روش داشتیم، مقرر شد تا قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا تمدید شود. در واقع زمانی که در ترکیه با سرمربی تیم ملی فوتبال مذاکره کرده بودم به توافق رسیده بودیم اما چند نکته از نظر کی روش بسیار مهم بود و خواستار انجام تعهدات از سوی فدراسیون فوتبال شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از خواسته های کی روش این بود که مشکل بازیکنان سرباز باید حل شود و در هر زمانی به هر بازیکنی نیاز داشته باشیم، در اختیار تیم باشد که خوشبختانه این موضوع حل شد و نکته بعدی این بود که اولویت فدراسیون برای کمک های مادی، معنوی، پشتیبانی و تدارکات تیم ملی فوتبال بزرگسالان باشد.

تاج افزود: کی روش از ما خواسته بازی های مناسبی برای تیم در نظر گرفته شود و با توجه به اینکه پنج و نیم میلیون دلار هزینه ارزی صورت می گیرد، با حمایت ویژه وزیر ورزش و دولت، مقرر شد تا ۲ و نیم میلیون دلار به ما کمک شود. همانطور که می دانید ۷۵ درصد هزینه ها ما ارزی و ۲۵ درصد هزینه ها داخلی است.

وی خاطر نشان کرد: حضور تیم های مختلف در ایران برای بازی دوستانه و یا اعزام تیم ملی فوتبال برای اردو و مسابقات تدارکاتی هزینه دارد که در این بین مسئولین وزارت ورزش و دولت قول حمایت و همکاری را داده اند.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که کی روش تاکید داشت، بحث پاداش و حقوق مربیان بود که در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.

تاج در خصوص سفرش به سوئیس اظهار کرد: با توجه به اینکه نشست کمیته مسابقات فیفا برگزار می شود و من نیز عضو این کمیته هستم، به سوئیس سفر خواهم کرد که تفکیک کمیته فوتسال از فوتبال ساحلی از مواردی است که در این کمیته مطرح خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که با رئیس فیفا مطرح خواهم کرد میزبانی رقابتهای جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ است. فوتسال ایران سوم جهان بوده و ایران به عنوان یک پایگاه محکم در آسیا می تواند با توجه به شرایطی که دارد، میزبان شود.

کد خبر 354090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.