تمسک به قانون اساسی می تواند سد راه حوادث تروریستی باشد

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در پی حوادث تروریستی روز گذشته اهواز، با صدور بیانیه ای این عمل جنایتکارانه را محکوم و راهکارهایی برای جلوگیری از تکرار این‌گونه جنایات ارائه کرده است.

به گزارش ایمنا، در پی وقوع جنایت تروریستی در مراسم رژه نیروهای نظامی در شهرستان اهواز، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با صدور بیانیه ای این عمل جنایتکارانه را محکوم و با خانواده های داغدار ابراز همدردی کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بار دیگر مردم آزاده وصلح جوی کشورمان شاهد یک حرکت تروریستی کور بوده که به دست مزدوران جدائی طلب به وقوع پیوست ودر پی آن دهها نفر از هموطنان عزیزمان را شهید و مصدوم نمود و غم جانکاهی را بر قلب و دل همه جاری ساخت.

ماهمسو با مردم عزیز میهنمان این عمل جنایتکارانه را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و طلب شفای عاجل برای مصدومان و علو درجات برای شهدای این جنایت غیر انسانی امیدواریم که کارگزاران عزیز کشورمان برای اجتناب و جلوگیری از بروز اینگونه حوادث راه اجرای تمام و کمال اصول قانون اساسی و مشارکت جوئی همه اقوام، طوایف و اقلیت های وطن دوست و وابسته به این آب و خاک و تمامیت ارضی آن را هموار سازند.

همه ما باید به این اعتقاد راسخ برسیم که تمسک به کلیه اصول قانون اساسی و توجه به حقوق شهروندی و بها دادن به نهادهای قانونی و جامعه مدنی و مشارکت عمومی می تواند سد راه اینگونه حوادث اسفبار باشد و علاج مشکلات جامعه و حکومت در همسوئی و همدلی آحاد ملت خواهد بود که تنها با شعار حاصل نخواهد شد و سازوکار مدنی در مسیر قانون راه شکوفائی کشور و تحقق اهداف و اصول انقلاب را بیش از پیش هموار خواهد ساخت.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان
١٣٩٧/٧/١

کد خبر 354089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.