ماهانه ۶۰ میلیارد تومان برای خدمات بیمه سلامت هزینه می شود

نطنز-مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان سلامت در سطح استان اصفهان یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که ماهانه ۶۰ میلیارد تومان صرف هزینه خدمات بیمه ای آنان می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حسین بانک در دیدار با نماینده نطنز، بادرود و قمصر با بیان اینکه از جمله اهداف سازمان بیمه سلامت رضایت بیمه شدگان تحت پوشش است، اظهار کرد: پرداخت به موقع حق بیمه توسط موسسات بیمه گذار گامی موثر در ارتقاء خدمات بهتر و سریع تر به بیمه شدگان تحت پوشش خواهد شد.

وی افزود: توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت و از جمله مطالبات موسسات طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت گام موثری در پیشرفت و ارتقاء سطح سلامت جامعه و به خصوص بیمه شدگان تحت پوشش است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت استان را  یک میلیون و پانصد هزار نفر عنوان کرد و گفت: طرح تحول سلامت گام بزرگی در جهت خدمت به بیمه شدگان و از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه بود که حدود ۶۰ میلیارد تومان در ماه هزینه استفاده از خدمات بیمه ای افراد تحت پوشش بیمه سلامت استان بوده و روزانه حدود چهار هزار عملیات توسط ۸۳ دفتر پیشخوان و نمایندگی های طرف قرارداد، انجام می شود.

جواد تدبیری، رییس بیمه سلامت شهرستان نطنز در ادامه تصریح کرد: از  ۲۱ هزار بیمه شده تحت پوشش در بیمه سلامت نطنز ۱۵ هزار  نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه صندوق روستاییان و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر هستند.

کد خبر 354075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.