شهادت و تحصیل از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس در ارزشمندی هدف و نقش آرامش و تحصیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علیرضا مرزبان در آیین بازگشایی مدارس در هنرستان دخترانه مظاهری این شهرستان اظهار کرد: آرامش و امنیت داخلی فرصت و زمینه های لازم برای تحصیل و فعالیت های موثر در کشور را فراهم کرده است.

وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس در ارزشمندی هدف و نقش آرامش و تحصیل است که شهدا و نیروهای مسلح با تلاش خود برای تامین امنیت زمینه را برای رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فراهم کرده اند تا آن ها به اعتلای کشور کمک کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه شهادت و تحصیل هر دو از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس فرصتی برای پیشرفت نظام و زمینه سازی برای رشد ارزش هایی مانند علم آموزی شد.

وی ادامه داد: تلاش دستگاه های اجرایی و معلمان در راستای پیشرفت عملکرد مدارس است و مسئولان ادارات شهرستان تیران و کرون در قالب شورای آموزش و پرورش و تعامل بین بخشی بر رفع مشکلات و نیازهای مدارس همکاری دارند و دانش آموزان باید از این فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببرند.

مرزبان با اشاره به تامین کمبود معلم در شهرستان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مدارس بسته حمایتی کمبود معلم در این تیران و کرون جبران شده و اکنون مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی با اشاره به حذف سمت معاون از مدارس گفت: معاون پرورشی و اجرایی مدارس شهرستان تیران و کرون حذف نشده و چارت سازمانی مدارس همانند گذشته اجرا می شود.

کد خبر 354069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.