ترافیک اول مهر روان بود/ استفاده ۱۰ درصد دانش آموزان از سرویس مدرسه

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ترافیک روز اول مهر ماه در سطح شهر اصفهان با استفاده از تجربیات ترافیکی سال‌های گذشته روان بود.

سرهنگ جهانگیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با شروع سال تحصیلی جدید، برای مدیریت ترافیک در سطح استان اصفهان تمهیدات لازم اندیشیده شد، اظهار کرد: برای این موضوع با آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مسئولان قطار شهری و شرکت‌های حمل ونقل جلساتی برگزار کردیم تا در هفته اول مهر ماه با مشکل  جدی روبه‌رو نشویم.

وی با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد از دانش‌آموزان شهر اصفهان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، گفت: ۹۰ درصد از دانش آموازن اصفهانی از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند که این امر بسیار کمک کننده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در هفته اول مهر ماه سه طرح ترافیکی، انتظام بخشی و امنیتی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، افزود: نیروهای راهور  در روز اول مهر ماه یک ساعت قبل از آغاز به کار در روزهای عادی در خیابان‌های شهر حضور یافتند افزود: تجربه‌های ترافیکی سال‌های گذشته برای مدیریت تردد در سال جاری بسیار کمک کننده بود و تا کنون در سطح شهر با مشکل جدی رو به رو نبوده‌ایم.

سرهنگ کریمی در خصوص تصادفات روز اول مهر ماه گفت: در این زمینه تصادف جرحی نداشتیم و  تنها شاهد تصادفات خسارتی بودیم.

وی ادامه داد: نیروهای راهور در نزدیکی مدارس ناحیه یک و ناحیه شش آموزش  و پرورش که دارای ترافیک زیادی بودند حضور پررنگ‌تری داشتند.

کد خبر 354061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.