استکبار ستیزی پیام هفته دفاع مقدس است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: پیام هفته دفاع مقدس ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، دشمن ستیزی و بصیرت افزایی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه شرف بادرود ضمن محکومیت ترور جمعی از هموطنان توسط تروریست های مزدور، این اقدام را نتیجه خباثت دشمنان کوردل دانست و اظهار کرد: این عمل وحشیانه (ترور) باعث مصمم تر شدن و وحدت بیشتر ملت ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه انجام این ترور با کمک و همراهی مدعیان حقوق بشر است، افزود: ملت ایران علی رغم وجود مشکلات امروز کشور از دین و وطن خود دفاع می کنند و از آرمان های امام و رهبری دست نخواهند کشید.

امام جمعه بادرود پیام هفته دفاع مقدس را ظلم ستیزی و استکبار ستیزی؛ همچنین دشمن ستیزی و بصیرت افزایی مردم دانست و گفت: ملت مقاوم ایران از مبارزه با آمریکا و استکبار دست بر نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: قدرت ایران بر مبنای اقتدار موشکی است و هرگز از داشتن این بنیه دفاعی منصرف نخواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه از رییس جمهور می خواهیم در سفر نیویورک از آرمان های نظام و انقلاب به خوبی دفاع کند، ادامه داد: مسئولان و دولتمردان وارث نتیجه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و از خودگذشتگی شهدا باعث شد تا امروز شاهد امنیت در کشور باشیم.

آگاهی و شناخت جامعه را هدایت می کند

حسین ماهیان، رییس اداره آموزش و پرورش بادرود در این مراسم اظهار کرد: جامعه ای می تواند پیشرفت کند که دارای آگاهی باشد؛ زیرا با آگاهی و شناخت زمان می توان به اهداف خود رسید.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته منطقه بادرود به نسبت جمعیت دانش آموزی در سطح استان رتبه خوبی را در حوزه های مختلف کسب کرده است، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز شاهد پیشرفت دانش آموزان باشیم تا باعث شود منطقه بادرود بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 354046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.