نمازی زاده: به دلیل این که گل زن نداریم بازنده‌ شدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در تمام فصل به غیر از بازی با پدیده در جام حذفی تیم برتر زمین بوده‌ایم، اما به دلیل این که گل زن نداریم بازنده‌ شدیم. در طرف مقابل تیم حریف با کسب یک پنالتی برای خود امتیازی کسب می‌کند و نتیجه بازی را به سود خود رقم میزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی‌زاده در کنفرانس خبری پس از  دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنانم همه کار انجام دادند و فقط در گل زدن مشکل داشتند. موقعیت‌های خوبی را از دست داده‌اند، توپ گاهی در گل می‌رود و گاهی نمی‌رود؛ ولی توپ‌های ما خیلی وقت‌ها گل نشده است.

وی افزود: تمرین‌های ضربه به دروازه، ارسال و ترکیبی گذاشته‌ایم اما کاری از دستمان بر نمی‌آید چرا که در تیممان گل زن نداریم. در بازی امروز موقعیت‌های بسیاری داشتیم اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم ولی بازیکن باید بتواند توپ را در موقعیت مناسب به گل تبدیل کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز رضایت از بازی‌های تیمش گفت: تا کنون هفت بازی انجام داده‌ایم و هشت امتیاز کسب کرده‌ایم. در تمام فصل به غیر از بازی با پدیده در جام حذفی تیم برتر زمین بوده‌ایم، اما به دلیل این که گل زن نداریم بازنده‌ شدیم. در طرف مقابل تیم حریف با کسب یک پنالتی برای خود امتیازی کسب می‌کند و نتیجه بازی را به سود خود رقم میزند.

نمازی زاده افزود: با توجه به از دست دادن تبریزی، حسن زاده و حبیب زاده که مصدوم شده از باشگاه درخواست کردم تا یک مهاجم به تیم اضافه کنند.

وی تصریح کرد: تفاوت ما با حریف این بود که آنها از یک اشتباه ما استفاده کرد و به گل رسیدند اما ما نتوانستیم از اشتباهات بسیار تیم مقابل به گل برسیم. در این بازی ۱۰ موقعیت برای گل را از دست دادیم که نتیجه آن از دست دادن سه امتیاز بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این که شرایط تیم تغییر می‌کند، تصریح کرد: نیاز به ابزار دارم تا بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم، اما زمانی که گل زن ندارم نمی‌توانم به نتیجه مطلوب برسم و هر چقدر هم که شرایط و توپ و زمین را تحت کنترل داشته باشیم مادامی که نتوانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم نتیجه دلخواه حاصل نمی شود.

نمازی زاده ادامه داد: مطمئن باشید شرایط اینگونه نمی ماند، داوری‌ها به نفع ما تغییر می‌کند و پنالتی‌هایی که در چند بازی اخیر گرفته نشد گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در خط هافبک و دفاع تیم را تقویت می کنیم اما اکنون ارجحیت با یک مهاجم گل زن است تا فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کند. مرتضی تبریزی از تیم ذوب‌آهن جدا شده است، مسعود حسن‌زاده با یک مصدومیت وارد تیم شد و بهبود پیدا نکرد و حبیب زاده در بازی دوم دچار شکستگی فک شده که تا دو الی سه هفته دیگر قادر به بازی کردن نیست. از طرفی مجتبی حق دوست هم سرباز است و هنوز نتوانسته برای تیم ذوب‌آهن بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص انتخاب مهاجم برای تیم ذوب‌آهن گفت: گزینه‌های داخلی و خارجی را مد نظر داریم که امیدواریم هرچه زودتر به تیم اضافه شوند تا فرصت را از دست ندهیم.

کد خبر 354022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.