مرگ کودک ۹ ساله بر اثر ریزش دیوار/ واژگونی جیلی در اصفهان

مرگ کودک ۹ ساله بر اثر ریزش دیوار، واژگونی جیلی در اصفهان، برخورد سمند و پژو در"قامیشلو"، کلاهبرداری اینترنتی با آگهی فروش دستگاه جوجه کشی و کشف سرقت تجهیزات مخابراتی در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان در ۲۴ ساعت اخیر بود.

 به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسن یار دوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ریزش یک دیوار گلی بر روی پنج کودک شش تا ۱۲ ساله ، بلافاصله مأموران گشت انتظامی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: در اثر وقوع این حادثه، کودکی ۹ ساله جان خود را از دست داد و ۴ کودک دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ یار دوستی اضافه کرد: برابر دستور مقام قضائی جسد کودک متوفی توسط مأموران امدادی و اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

واژگونی جیلی در اصفهان

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان گفت: ساعت ۱۶ و ۲۳ دقیقه روز گذشته مأموران پلیس‌راه "گلپایگان" از واژگون شدن یک دستگاه سواری جیلی در محور "گلپایگان-تیکن" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود:متأسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی خانمی ۲۶ ساله که از سرنشینان این خودرو بوده در دم فوت و سه سرنشین دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد :کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده‌اند.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در اصفهان

وی همچنین گفت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ درستکار اضافه کرد: در این عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

برخورد سمند و پژو در"قامیشلو"

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار  کرد: روز گذشته مأموران پلیس‌راه "اصفهان - شیراز" از تصادف یک دستگاه سواری سمند با پژو در گردنه "قامیشلو" مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر وقوع این حادثه یکی از سرنشینان پژو در دم فوت و سه سرنشین دیگر نیز به ‌شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای تجاوز به چپ سواری سمند اعلام‌ شده است.

سرهنگ کریمی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هر گاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتید در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید.

کلاهبرداری اینترنتی با آگهی فروش دستگاه جوجه کشی

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ ۲۹ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مدعی بود در یکی از سایت های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش یک دستگاه جوجه کشی مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می کند که از او مبلغ ۲۹ میلیون ریال تقاضا می کند .

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: فرد شاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می کند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

کشف سرقت تجهیزات مخابراتی در اصفهان

وی همچنین افزود: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل وتجهیزات مخابراتی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی بعمل آمده به چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از عموم مردم خواست ، هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید .

کد خبر 354019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.