استقلال باز هم امتیاز از دست داد/ سایپا دوباره به سپاهان چسبید

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با توقف دوباره استقلال و پیروزی سایپا ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امشب سه دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های سایپا و استقلال خوزستان برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند و دیدار نساجی مازندران و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

سایپا که به همراه سپاهان و پرسپولیس جدی‌ترین رقبای پدیده صدرنشین است امروز -شنبه ۳۱ شهریور ماه- در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود. در این دیدار ابتدا مسجد سلیمانی‌ها که علیرضا مرزبان، سرمربی جدید خود را روی نیمکت می‌دیدند در دقیقه ۳۸ با گل موسی کولیبالی پیش افتادند و نیمه دوم هم با اخراج مستقیم سارفو، مدافع سایپا به نظر کاری آسان برای حفظ برتری خود برابر تیم ۱۰ نفره داشتند.

اما اوضاع برای نفت مسجد سلیمان خوب پیش نرفت و سایپا با دو گل محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۶۳ و رضا اسدی در دقیقه ۷۶ بازگشتی ۱۰ نفره به این بازی داشت تا هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند. سایپا با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و هم امتیاز با سپاهان در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر دیدار امروز استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت پس از ارائه یک بازی دفاعی، از تک موقعیت خود استفاده کرد و با پیروزی یک بر صفر، سه امتیاز این دیدار را در خانه نگه داشت. استقلال خوزستان با کسب دومین برد فصل خود ۹ امتیازی شد و تا رده ششم جدول بالا آمد.

اما در آخرین دیدار امشب رقابت‌های لیگ برتر، نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائم شهر میزبان استقلال بود. این دیدار در نهایت گلی در پی نداشت تا استقلال چهارمین تساوی فصل خود را هم کسب کند و با ۷ امتیاز در رده یازدهم بایستد.

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فردا شب با دو دیدار حساس پیگیری می‌شود. در اولین دیدار از ساعت ۱۹ پدیده صدرنشین میزبان تراکتورسازی خواهد بود و پرسپولیس و سپیدرود رشت نیز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 354016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.