اتوبوس ویژه دانش آموزان رونمایی می‌شود

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در نخستین روز مهرماه سال‌جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید یک‌دستگاه اتوبوس ویژه دانش‌آموزان رونمایی می‌شود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: رونمایی از اتوبوس ویژه دانش آموزان همزمان با برگزاری آیین «زنگ مدرسه» در یکی از مدارس منطقه ۱۵ شهرداری و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و شهردار اصفهان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های ویژه طی ساعات پیک در کریدورهای مشخص شده دانش آموزان را جا به جا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ادغام، توسعه و اصلاح خطوط اتوبوسرانی اصفهان از جمله اقداماتی است که در راستای افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مسافران و کاهش تعداد دفعات سوار و پیاده شدن آنها انجام شده است.

وی تاکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با بیش از ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس که ۷۵۰ دستگاه آن در اختیار شرکت واحد و ۶۰۰ دستگاه به بخش خصوصی واگذار شده، اما تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی است، در مهرماه امسال سرویس‌دهی ویژه‌ای به شهروندان خواهد داشت.

افتخاری با اشاره به راه‌اندازی «خط ۷۱» اتوبوسرانی اصفهان، خاطرنشان کرد: مبدأ خط ۷۱ بیمارستان غرضی و مقصد آن میدان شهدا است که در این مسیر از خیابان های آل بویه، آل یاسین،  اشراق جنوبی، پوریای ولی، ضابط‌زاده عبور خواهد کرد و شهروندان به ویژه دانش آموزان می‌توانند در ایستگاه قطار شهری میدان شهدا به دیگر نقاط شهر نیز دسترسی داشته باشند.

وی در خصوص برقراری امکان ارتباط خطوط اتوبوس با مترو، گفت: در حال حاضر ارتباط اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با سیستم قطارشهری در پایانه صفه و ایستگاه قدس برقرار شده است.

کد خبر 353996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.