اعضای شورای شهر اصفهان همراه با دانش ‌آموزان به مدرسه می‌روند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به دنبال استحکام ارتباط خود با آموزش و پرورش فردا به جای برگزاری جلسه علنی در مدارس مختلف شهر اصفهان حضور می‌یابند.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازگشایی مدارس همزمان است، اظهار کرد: از آنجایی که اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته و خواستار توسعه روابط با بدنه آموزشی استان هستند فردا به جای برگزاری جلسه علنی با حضور در مدارس کنار دانش آموزان مهر را آغاز می‌کنند.

وی همکاری تنگانگ شورای اسلامی شهر اصفهان با آموزش و پرورش، اهمیت به تعلیم و تربیت، آشنایی با فضای آموزشی و بررسی گزارش مدیران را از دلایل حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسم بازگشایی مدارس دانست و افزود: معتقدیم مسائل  شهر و شهروندی زمانی که در مسیر توجه به آموزش و پرورش، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مربوطه تعلیم و تربیت قرار بگیرد، حل خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به تغییر رویکرد اولیاء دانش آموزان نسبت به آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: طی چند سال اخیر اولیای دانش‌آموزان ارتباطات بسیار خوبی با مدیران مدارس برقرار کرده‌ و مرتب مسائل دانش آموز خود را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه چنانچه سایر مسئولان نیز به مباحث آموزشی، پرورشی و تربیتی نگاه ویژه‌ای داشته باشند می‌توان نه در حد شعار بلکه درعمل کارهای بسیار زیادی را انجام داد، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان علاقمند به حل معضلات آموزش و پرورش و مشارکت در حوزه رفع چالش‌های این عرصه هستند.

کد خبر 353966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.