حفظ امنیت منطقه در گرو امنیت ایران است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: ایران مهمترین و قدرتمندترین کشور منطقه است، امنیت منطقه در گرو حفظ امنیت ایران است به همین دلیل تهدید ایران دیگر راهکار مناسبی برای پیگیری اهداف بیگانگان نیست.

به گزارش خبرنگر ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد امروز (شنبه) در مراسم رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ملت ایران با واقعه کربلا بیگانه نیست، زیرا همه مصائب اهل بیت(ع) در دشت نینوا، در طول هشت سال جنگ بر ملت ایران نیز تحمیل شد.

وی با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حمله نظامی دشمن به خاک ایران ظاهرا در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ آغاز شد، اما در اصل تلاش‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی، بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ شروع شده بود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه انقلاب اسلامی شعارها و بینش خاصی را در جهان مطرح کرد، افزود: این مسئله در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید، همه مناسبات جهانی در سیاست‌های کشورهای غربی و رهبران آن‌ها خلاصه شده است.

رفیعی نژاد با بیان اینکه همه کشورهای استکباری جهان برای مقابله با انقلاب اسلامی متحد شدند، خاطرنشان کرد: صدام حسین آلت دست کشورهای غربی قرار گرفت تا یکی از بزرگترین توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران را اجرا کند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از تاریخ دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دشمن گمان می‌کرد با وجود ارتش آسیب دیده و فعالیت گسترده گروه‌های تجزیه‌طلب، فتح ایران در مدت کوتاهی ممکن است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه برتری نیروهای نظامی و تسلیحاتی ارتش بعث عراق دشمن را دچار اشتباه محاسباتی کرد، افزود: روحیه انقلابی ملت ایران و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) مانع از آن شد که دشمن بتواند به اهداف خود برسد.

رفیعی نژاد با بیان اینکه در مدت هشت سال ارتش عراق و همه کشورهای حامی صدام حسین در برابر اراده ملت ایران به زانو درآمدند، تصریح کرد: جنایاتی که ارتش عراق علیه مردم مظلوم ایران انجام داد، همانند جنایتی بود که داعش علیه مردم مناطق اشغالی انجام می‌داد.

وی با اشاره به حمایت تسلیحاتی شوروی، فرانسه و سایر کشورهای حامی صدام حسین از وی، اظهار کرد: سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت عراق شرم‌آور و غیرقابل کتمان است.

فرماندار شهرضا امنیت امروز کشور را نتیجه ولایتمداری و ایثارگری ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: شاید دشمنان جنگ دیگری را علیه ایران آغاز کند، اما قطعا تمام کننده آن نخواهند بود و نتیجه آن در اختیار آنان نیست.

رفیعی نژاد وحدت در سایه رهبری واحد و قوانین جمهوری اسلامی را ضامن حفظ امنیت کشور دانست و تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی و ولایتمداری مرم ایران نبود، برتری تسلیحاتی کشورهای همسایه یا دیگر کشورها، آنان را به فکر حمله دیگری علیه ایران می‌انداخت.

کد خبر 353954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.