۱۱ شهید و ۶۰ مجروح در حمله تروریستی اهواز / یک خبرنگار به شهادت رسید

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: تعداد شهدا در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به ۱۱ نفر رسید و احتمال افزایش آن وجود دارد.رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز از مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی حسین حسین زاده اظهار کرد: تعداد مجروحان در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز  به بیش از  ۳۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: مجروحان حادثه تروریستی در اهواز به بیمارستان نزدیک به این حمله تروریستی همچون بیمارستان آپادانا، آیت الله کرمی و گلستان منتقل شده‌اند و تیم های پزشکی در آماده باش کامل بسر می برند و به وضعیت مجروحین رسیدگی می کنند. یکی از شهدا از اصحاب رسانه بوده است.

وی پیش از این خبر داده بود: تروریست ها ۴ نفر بوده اند که با اقدام به موقع نیروهای مسلح ۲ نفر کشته و ۲ نفر دستگیر شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز از مجروح شدن بیش از ۶۰ نفر در حمله تروریستی صبح امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز خبر داد.

دکتر ایرج نظری اظهار کرد: در حال حاضر همه بیمارستان‌های اهواز در آماده‌باش هستند و هیچ کمبودی در زمینه امدادرسانی به مصدومان حمله تروریستی اهواز نداریم.

منبع:ایسنا
کد خبر 353947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.