بارش باران در اصفهان همچنان ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: طی سه روز آینده در مناطق شمال وغرب استان رگبار پراکنده و همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی ناپایدار بر روی استان اصفهان حاکم است.

وی افزود: طی سه روز آینده در اکثر مناطق آسمانی ابری و گاهی با افزایش باد همراه با گرد و غبار و توفان لحظه‌ای در مناطق  غرب، جنوب و مرکز  پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق شمال وغرب استان رگبار پراکنده و همراه رعدو برق مشاهده می‌شود، ادامه داد:به دنبال بارش های روز پنجشنبه بادرود با ۵.۵ میلیمتر بیشترین بارندگی و نظنزبا کمتر از یک دهم  میلیمتر کمترین بارندگی را داشت.

وی اضافه کرد: از امروز گرد و غبار محلی در مناطق استان اصفهان  وجود ندارد و از فردا به دلیل ورزش باد گرد و غبار مشاهده می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای  ۳۲ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۶ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد سردترین و ورزنه وکبوترآباد با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد گرم‌ترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 353942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.