همراهی مردم با پاکبانان شهر در تاسوعا و عاشورای حسینی قابل تقدیر است

شهردار اصفهان گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی هیئت‌های مذهبی و مردم با پاکبانان شهر در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر همکاری قابل تقدیری داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی صدای شهر اظهارکرد: خوشبختانه امسال در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، هیئت‌های مذهبی به دلیل هماهنگی‌های انجام شده در «ستاد ویژه محرم» توجه ویژه‌ای به نظافت شهر داشتند که این مشارکت بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: امسال با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که شهرداری اصفهان انجام داده بود در مجاورت تمام هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی پاکبانان شهر در چند شیفت حضور داشتند و همواره و به طور لحظه‌ای به نظافت شهر مشغول بودند تا شهر اصفهان همچون همیشه پاکیزه بماند.

شهردار اصفهان با اشاره به وزش باد در روز عاشورا، گفت: عصر روز عاشورا به دلیل وزش شدید باد با مشکلاتی از جمله سقوط چند اصله درخت مواجه شدیم که تیم‌های ویژه خدمات شهری به موقع اقدامات لازم را انجام دادند، از این رو باید به تمام پاکبانان و خانواده بزرگ خدمات شهری خسته نباشید گفت و از آنها تشکر کرد.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان بیش از ۲۶۰۰ نفر پاکبان در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان مشغول فعالیت هستند که از زحمات آنها به ویژه در این ایام قدردانی می‌کنم.

نوروزی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: شهیدان مردان خستگی ناپذیر و مجاهدان فی سبیل الله بودند که تمام هستی خود را برای اعتلای کشور و تحکیم مبانی جمهوری اسلامی تقدیم کردند که یاد و خاطره آنها را در هفته دفاع مقدس گرامی داشته و به تمام پدران و مادران عزیز شهدا و ایثارگران و مردم سرافراز درود می فرستیم.

وی با ابراز خرسندی از آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: آغاز فصل بازگشایی مدارس را به تمام دانش‌آموزان و دانشجویان تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت، امیدواریم برای رفت و آمد خود بیشتر از وسایل نقلیه عمومی شهر استفاده کنند.

کد خبر 353912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.