طبق ضوابط پوشیدن سارافون و بلوز در مدارس تخلف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: طبق ضوابط فرم سارافون و بلوز مدارس در دو سال گذشته لغو شد و امسال پوشش های مورد تائید ابلاغ شده است.

حجت الاسلام احمدعبداللهی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص روند نظارتی این نهاد برای فرم لباس در مدارس اظهار کرد: برای این امر در سال ۹۴ بخش‌نامه‌ای از سوی اداره کل آموزش و پرورش به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد که بر اساس آن لباس فرم مدارس از سارافون تیره و بلوز روشن باشد که با پیگیری‌های انجام شده و ورود کمیسیون فرهنگی مجلس و وزیر آموزش و پرورش، نهایتاً این بخش‌نامه لغو شد.

وی با بیان اینکه به منظور  حفظ حجاب در مدارس نمی‌توان فرمایشی عمل کرد، افزود: بر این اساس طی دو سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد با عوامل ذی ربط، طرح‌های سفارشی مورد تایید به تولیدی‌ها ابلاغ شد؛ اما با این وجود اخیرا در سال جاری متوجه برخی تخلفات مدارس شدیم که با آنها نیز برخورد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در خصوص نظارت بر روی مانکن‌ها گفت: مانکن‌ها اشکالی ندارند، اما لباس‌هایی که به آنها می‌پوشانند در برخی موارد ایراد دارد، از این رو با اصناف و اتحادیه جلساتی تشکیل دادیم و شیوه نامه آن نیز ارسال شد و اگر واحد صنفی تخلف کند و یا گزارشی به ما برسد برخورد می شود.

وی یادآور شد: گزارش هایی که به دست ما می‌رسد یا از طریق مردم و شماره تماس ۱۸۸۸ است و یا با خود ستاد و ارتباطی که با دوستان و ماموران ما دارند و گاهی هم نامه می نویسند.

کد خبر 353904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.