کیانی: می‌دانستیم بازی سختی است/ جای اشتباه نداشتیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم فوتبال خوزستان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و می‌دانستیم بازی سختی مقابل آن‌ها داریم اما با تمرکز و آمادگی خوبی وارد میدان شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی است. فولاد تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و تمرکز کافی داشتیم که در بازی خانگی خوب بازی کنیم. در یکی، دو بازی خانگی اخیر مساوی کرده بودیم و دیگر جای اشتباه نداشتیم.

وی ادامه داد: با روحیه خوبی وارد میدان شدیم و با کمک هواداران خوب تیم توانستیم بُرد شیرینی را به دست آوریم که امیدوار هستم این پیروزی تداوم داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: با تمام وجود و تا جایی که بتوانم خدمتگذار هواداران، باشگاه و کادر فنی هستم و با تمام قدرت کار می‌کنم که شرمنده آن‌ها نشوم.

کیانی در مورد شرایط تیم سپاهان افزود: سپاهان تیم خیلی خوبی است و بازیکنانی که بازی می‌کند و بازیکنانی که در زمین نیستند همه در یک سطح هستند که همین موضوع انگیزه تیم را بالا برده است. همچنین حضور مربی خوب، باشگاه خوب و هواداران خوب کمک زیادی به بازیکنان می‌کند و روز به روز شرایط هم بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: با بازیکنان خوب و امکاناتی که در اختیار داریم به کسب سهمیه راضی نیستیم و با تمام قدرت کار می‌کنیم که در هر دو جام قهرمان شویم.

کد خبر 353899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.