قلعه نویی: شاید به خاطر باد هم علیه ما پنالتی بگیرند

سرمربی سپاهان گفت: بیژن حیدری در بازی اشتباه تاثیر گذاری نداشت، برخی اوقات دعا می کنیم باد هم نیاید زیرا شاید به خاطر باد هم بر ضد ما پنالتی بگیرند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که در خانه پیروز شدیم، با اقتدار بازی کردیم اما هنوز هم مشکل نگرش را داریم. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم اما پس از گل سوم انگار همه چیز تمام شد، این خوب نیست و از تماشاگران تشکر می کنم، باید کاری کنیم که با نتایج خوبمان ورزشگاه پر شود.

وی افزود: دو سالی بود که سپاهان فولاد را نبرده بود و این مسئله فشار زیادی را روی سپاهان گذاشته بود. خوشحالم اینقدر خوب بازی کردیم که هواداران سپاهان علاوه بر سه گلی که به خاطر آن خوشحالی کردند، چندین بار نیم‌خیز شدند. این عملکردی بود که سپاهان چند سال پیش آن را انجام می داد، انتظار داریم هواداران بیشتری در ورزشگاه باشند و خوشحالیم که سپاهان بازی های پر گلی را به نمایش می گذارد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: وقتی یک خانه خراب می شود، در دو ماه خراب می شود و در ۵ سال ساخته می شود. برای درست کردن نگرش در سپاهان زمان زیادی نیاز داریم، سپاهان در فصول گذشته شرایط خوبی نداشته اما در حال حاضر بسیار بهتر شده ایم ولی با سپاهان ایده آل، هنوز فاصله داریم. این بازی یکی از بازی های خوب ما بود اما مثلا در جام حذفی، ما در ۱۸ دقیقه سه گل زدیم اما هفتاد دقیقه بعدی بسیار بی برنامه بودیم. ضمن اینکه با سپاهانی که مد نظر من است، فاصله زیادی داریم.

وی خاطرنشان کرد: بیژن حیدری در نتیجه این بازی تاثیر نداشت، بازی برابر پارس جنوبی را باید سه بر صفر می بردیم اما بازی دو بر دو شد اما حیدری با این حال، اشتباه تاثیر گذاری در بازی نداشت. برخی اوقات دعا می کنیم باد هم نیاید زیرا شاید به خاطر باد هم بر ضد ما پنالتی بگیرند. 

قلعه نویی در پایان عنوان کرد: هیچکس حق ندارد در مورد تعویض های من سوال کند، من با تیم زندگی می کنم. فلسفه تعویض، برای بهتر کردن روند تیم است، یا برای بازیکنان مصدوم و شرایط این چنینی و وقتی تیم خوب بازی می کند، تعویض نیاز نیست. در نیمه دوم ما سرتا پا در حمله بودیم و هیچ انسان عاقلی تیمی که خوب بازی می کند را در آن تغییر ایجاد نمی کند.

کد خبر 353897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.