گل دوم سپاهان آفساید بود/فولاد در آینده بهتر خواهد شد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: اگر دقیقه ۷۰، پنالتی ما را می گرفتند شاید بازی با نتیجه دیگری رقم می خورد. فکر می کنم گل دوم سپاهان نیز آفساید بود اما این را باید کارشناسان نظر دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایلیا استن در نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت: به هر دو تیم تبریک می گویم چرا که هر دو تیم می خواستند که در این بازی پیروز شوند، به هرحال برنده این بازی سپاهان بود اما در حال حاضر از عملکرد تیمم راضی هستم. گل اولی که سپاهان به ثمر رساند، تقصیر بازیکنان ما بود و ما زمان کوتاهی برای آماده شدن برای این بازی داشتیم.

وی افزود: اگر مدیریت باشگاه به من اجازه دهد، قول می دهم که این تیم را بهتر و بهتر کنم و در حال حاضر مشغول آموزش نوعی بازی تهاجمی به تیم هستم اما برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: موفقیت با حمایت مدیریت و هواداران به دست می آید، مطمئن هستم که تیم من گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند و پیروزی خواهیم شد. باید برای تمام عملکردهایمان مسئولیت پذیر باشیم، بتوانیم مالکیت تیم را بیشتر کنیم و یقینا در آینده ای نزدیک چهره بهتری از فولاد خواهیم داشت.

ایلیا استن ادامه داد: بازیکنانم را می شناسم، احساس آن ها را می دانم ولی تغییر سریع صورت نمی گیرد. علاقه ای به سانتر کردن و توپ های بلند ندارم، دوست دارم که تیمم با مالکیت بازی‌سازی کند و بتواند هواداران را خوشحال کند.

وی تاکید کرد: قهرمانی لیگ برتر یک پروسه طولانی است، هر لحظه باید انتظار غافلگیری را داشته باشیم و در حال حاضر فقط هفت هفته از مسابقات گذشته است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: من یک انسان خوشبین و با تفکرات مثبت هستم، قول می دهم که در زمان بسیار کوتاهی تیمم به اوج برسد. عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما فکر می کنم اگر دقیقه ۷۰، پنالتی ما را می گرفتند شاید بازی با نتیجه دیگری رقم می خورد. فکر می کنم گل دوم سپاهان نیز آفساید بود اما این را باید کارشناسان نظر دهند. 

استن اضافه کرد: در ابتدا دو بازیکن جوان را بازی دادیم، دو بازیکن جوان را هم به عنوان یار ذخیره به میدان آوردیم و با این کار نشان دادم که آینده فولاد بسیار مثبت است. به تیم خودم اعتماد دارم، آن ها روز به روز بهتر خواهند شد و خیلی چیزها تغییر خواهند کرد. فقط نیاز به حمایت داریم، یک سال و چند ماهی است که در این تیم مشغول کار کردن هستم و سطح و کیفیت بازیکنان را می شناسم.

وی گفت: هواداران نقش مهمی در پیروزی سپاهان داشتند اما این تیم به دلیل پرس کردن ما را نبرد و دلیل پیروزی حریف، اشتباهات ما بود. دفاع وسط ما اولین تجربه خود را داشت، مجبور شدیم والی را بین دو نیمه تعویض کنیم و این مسائل ساده، نتیجه بازی را در نهایت رقم می زنند. 

کد خبر 353895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.